تلویزیون محلی ژاپن اعلام‌کرد: به دنبال کولاک شدید در شمال شرقی ژاپن و مناطق توهوکو و هوکایدو دست کم شش تن جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۵۴۶۳۷۱
کولاک در ژاپن 6 قربانی گرفت

پلیس شهر «ناکاشیبتسو» در استان هوکایدو به خبرگزاری کیودو گفت: یک زن به همراه سه فرزندش به دلیل انسداد شدید خودروشان که در برف‌گیر کرده بود و تجمع گاز دی‌اکسیدکربن اگزوز خودرو به داخل کابین آن، دچار مسمومیت و خفگی شده و در بیمارستان جان باختند.

پلیس محلی همچنین اعلام‌کرد: در شهر ناکاشیبتسو جسد یک کارگر در یک زمین زراعی یافت و خودروی وی 300 متر دورتر از جسدش پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، همچنین در شهر یوبتسو، مرد 53 ساله‌ای که همراه دختر خود به خانه دوستش می‌رفت، به دنبال مدفون شدن خودرواش در زیر برف، جان خود را از دست داد اما دخترش نجات پیدا کرد.

گزارش‌ها حاکی است از اواخر هفته گذشته ناحیه توهوکو و هوکایدو واقع در شمال شرقی ژاپن با بارش شدید برف و کولاک مواجه شده است.

«شینزو آبه» نخست‌وزیر ژاپن روز گذشته از «کیجی فورویا» وزیر بحران این کشور خواست ضمن بررسی خسارات، سیستم حمل و نقل را در این ناحیه بازسازی کرده و هشدارها و اطلاعات کافی را در اختیار ساکنان محلی قرار دهند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها