اطلاعات محرمانه را در جای امن نگهداری کنید

کدهای رمزنگاری شده

رمز کارت‌های بانکی، رمز کاربری ایمیل، رمز ورود به سیستم‌عامل و بسیاری از رمزها و اطلاعات مهم دیگر از جمله اطلاعات محرمانه‌ای است که هریک از کاربران باید در حفظ امنیت و جلوگیری از هک شدن آنها توسط دیگران کوشا باشند.
کد خبر: ۵۴۶۲۳۶
کدهای رمزنگاری شده

روش‌های مختلفی برای نگهداری از این رمزها و اطلاعات محرمانه وجود دارد، برخی کاربران آنها را در حافظه خود ثبت می‌کنند و برخی دیگر آنها را در فایل‌های متنی یا روی کاغذ یادداشت می‌کنند.

در چنین شرایطی می‌توان گفت کسانی که رمز را در خاطره خود ثبت کرده‌اند کمتر از افراد دیگر در معرض خطرات احتمالی همچون سرقت اطلاعات هستند؛ چرا که یک کاغذ یا فایل متنی ذخیره شده در رایانه را براحتی می‌توان سرقت کرد و به تمامی رمزعبورهای ثبت شده در آن دسترسی داشت.

 با این حال اگر بخواهیم این روش را با روش‌های دیگر مقایسه کنیم، بازهم روش مطمئنی برای ذخیره رمزعبورها و اطلاعات محرمانه شما نخواهد بود، زیرا در صورتی که رایانه شما آلوده به بدافزارها و نرم‌افزارهای مخرب دیگر باشد، براحتی می‌توان اطلاعات و رمزهای وارد شده در رایانه را سرقت کرد و اهمیتی ندارد رمز از حافظه شما استخراج و در رایانه تایپ شده است یا از یک فایل متنی ذخیره شده در رایانه به دست آمده و تایپ یا کپی شده است.

باتوجه به این موارد می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که هیچ‌یک از شیوه‌های ذکر شده روش مناسبی برای حفاظت و ذخیره‌سازی رمزعبورها و دیگر اطلاعات محرمانه در رایانه نیست و باید روش دیگری را برای این کار انتخاب کرد.

محرم اطلاعات

اگر به‌دنبال روشی برای حفظ امنیت رمزعبورها و اطلاعات محرمانه خود در رایانه هستید و می‌خواهید مانع سرقت این اطلاعات توسط نرم‌افزارهای مخرب شوید، پیشنهاد می‌کنیم از Sticky Password کمک بگیرید.

 این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد تا رمزعبورها و دیگر اطلاعات متنی خود را براحتی و در چند کلیک ساده، در بانک اطلاعاتی نرم‌افزار ثبت کرده و در مواقع نیاز، با یک کلیک ماوس این اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید.

به‌کمک این نرم‌افزار می‌توانید هنگام ورود به سایت‌ها، اطلاعات کاربری و رمزعبور را به‌صورت خودکار در کادرهای مورد نظر وارد کرده و هنگام عضویت در سایت‌های مختلف نیز فرم‌های عضویت را به‌طور خودکار تکمیل کنید.

صرفه‌جویی در زمان

همان‌طور که گفتیم، یکی از امکانات این نرم‌افزار، تایپ اطلاعات موردنیاز برای وارد شدن به سایت‌های مختلف است.

همچنین این نرم‌افزار فرم‌های عضویت در صفحات مختلف را به‌طور خودکار برای شما پر می‌کند که این عملیات موجب می‌شود در وقت شما صرفه‌جویی شود.

امنیت کامل

از دیگر امکاناتی که این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌دهد، مدیریت یکپارچه اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی نرم‌افزار و محافظت از این اطلاعات با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده رمزنگاری است.

دسترسی به این اطلاعات تنها توسط کاربری امکان‌پذیر است که رمز اصلی ورود به برنامه را در اختیار داشته باشد.

علاوه بر این ورود خودکار اطلاعات در سایت‌ها و فرم‌های به‌نمایش درآمده در صفحات وب مانع سرقت اطلاعات توسط ثبت‌کننده‌های کلیدهای صفحه‌کلید می‌شود.

این نرم‌افزار با رمزنگاری و پنهان‌سازی اطلاعات وارد شده در فرم‌های ورود این امکان را فراهم می‌سازد تا از سرقت اطلاعات توسط نرم‌افزارهای مخرب نصب شده روی رایانه ممانعت کنید و به شما این اطمینان را می‌دهد جز شخص شما هیچ فرد دیگری به اطلاعات‌تان دسترسی نخواهد داشت.

نیاز نداشتن به نصب نوار ابزار در مرورگر، پشتیبانی از مرورگرهای مختلفی همچون اینترنت‌اکسپلورر، کروم، فایرفاکس و...، قابلیت استفاده به‌صورت پکیج نصبی و نسخه قابل حمل، هماهنگ‌سازی خودکار اطلاعات میان نسخه نصب شده روی رایانه و نسخه قابل حمل و پشتیبانی از قابلیت ورود اطلاعات کاربر از حافظه مرورگر و استخراج اطلاعات ذخیره شده در فرمت‌های گوناگون و به‌صورت ایمن از ویژگی‌های این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.

Sticky Password در دو نسخه رایگان و آزمایشی قابل دانلود است که برای دانلود هرکدام از نسخه‌های موردنظر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
http:‌/‌‌/‌www.stickypassword.com‌/‌download

امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها