مانند یک زنجیر محکم‌تر به هم وصل می‌شویم

رضایی:می خواهند دعوا بیندازند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا برخی‌ها می‌خواهند بین مهاجمان پرسپولیس دعوا بیندازند.
کد خبر: ۵۴۵۷۹۹
رضایی:می خواهند دعوا بیندازند


غلامرضا رضایی در خصوص بازی مقابل سایپا اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌ کادر فنی در بازی‌های اخیر موفق شدیم که در دقایق ابتدایی دروازه حریفان را طوری باز کنیم که آنها غافلگیر شوند و دیر به خودشان بیایند.
وی افزود: بازی با سایپا برای ما تمام شده ولی هرگز لیگ را ساده نمی‌گیریم و مطمئن باشید با تمام توان در بازی‌های آینده می‌جنگیم تا به رتبه‌های بالاتر جدول برسیم.

وی در خصوص گل‌زنی‌اش با سر نیز گفت: کم پیش می‌آید تا در یک بازی با این سانترهای قشنگ و دقیق مواجه شویم من در فولاد، صبا نیز با سر گل‌زنی کرده بودم اما برای پرسپولیس اولین‌بار که این اتفاق افتاد. آنطور حرفه‌ای نیستم که همیشه متکی به سر زدن باشم اما همیشه سعی کردم به عنوان یک مهاجم شش‌دانگ بهترین استفاده‌ها را از توپ‌های زمینی به هوایی داشته باشم.

رضایی درباره بازی با ذوب‌آهن نیز گفت: به نظرم یکی از سخت‌ترین بازی‌های خودمان را در چند هفته جاری در پیش داریم، ذوب‌آهن تیمی منسجم و به تازگی با یک برد روحیه‌اش خوب شده اما ما هم در بهترین شرایط ممکنه هستیم و هرگز نمی‌خواهیم این فرصت را ساده از دست بدهیم.

وی افزود: خوشبختانه شناخت بسیار خوبی از تیم ذوب‌آهن داریم نمی‌دانم شرایط زمین آنجا بهتر شده یا خیر اما سعی می‌کنیم از اطلاعات بازیکنان سابقمان که در اصفهان توپ زده‌اند بهترین استفاده را کنیم تا با همه چیز آشنا شویم. البته ما یک روز سخت را مقابل سپاهان در اصفهان داشتیم که هرگز دوست ندارم هیچ وقت یاد آن روز بیفتم.

مهاجم سرخپوشان در پاسخ به این سؤال که آیا مهاجمان با یکدیگر مشکل دارند یا خیر به فارس گفت: پس از بازی با سایپا متوجه شدم گزارشگر برنامه حرف هایی را مبنی بر اختلاف من و قاضی زده و مصاحبه‌های او را به من مرتبط کرده اما اصلاً اینطور نیست و به نظرم اشتباهی شده است.

وی افزود: خدا را شکر بین مهاجمان رقابت و رفاقت حرف اول را می‌زند اما یکسری حرف‌هایی می‌زنند که به زور می‌خواهند مهاجمان را با هم دعوا بیندازند که این موضوع درست نیست مطمئن باشید با این حرف ها رفاقت ما بیشتر می‌شود و مانند یک زنجیر محکم‌تر به هم وصل می‌شویم. ما الان باید همه به موفقیت پرسپولیس فکر کنیم نه این حرف ها و شایعات که برای تیم ما زیان‌آور است. همه دوست دارند بازی کنند و این به نظر من باعث می‌شود تا رقابت در تیم بیشتر شود. شاید برخی اوقات در بازی‌های ما صحنه‌ها و از خود‌گذشتگی‌هایی پیش آمده باشد که در لیگ ما ندیده باشید اما در کل همه چیز آرام است و خیالتان راحت.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها