پارتی سیب زمینی سرخ کرده

یک گروه از جوانان کره جنوبی به دلیل اینکه سیب زمینی زیاد سفارش داده و موجب تاخیر سفارشات مشتریان دیگر شده بودند از رستوران مک دونالد اخراج شدند.
کد خبر: ۵۴۵۵۲۶
پارتی سیب زمینی سرخ کرده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تاتابوزآکتوآلیته، شعبه های رستوران زنجیره ای مک دونالد در ژاپن و کره جنوبی در منوی خود بسته های بزرگ سیب زمینی سرخ کرده به قیمت هر بسته یک یورو را افزوده اند.

این مساله در ژاپن و کره جنوبی مورد استقبال قرار گرفته است و جوانان سفارش سیب زمینی در اندازه های بزرگ را می دهند. این پدیده " پارتی سیب زمینی سرخ کرده" نام گرفته است.

یک گروه از جوانان کره جنوبی به یک رستوران مک دونالد در شهر سئول رفته و مقدار زیادی سیب زمینی به مبلغ 250 دلار معادل 190 یورو سفارش دادند.

این سفارش با نارضایتی مسئولان رستوران و مشتریان مواجه شد. درواقع، مشتریانی که خواهان سیب زمینی در اندازه متعارف بودند ناگزیر شدند مدتها انتظار بکشند تا سیب زمینی سفارشی این گروه حاضر بشود.

این گروه که اغلب میزهای رستوران را اشغال کرده بودند موجب شکایت سایر مشتریان شدند. مدیر این شعبه مک دونالد تصمیم گرفت این جوانان را به دلیل بی توجهی به سایر مشتریان از رستوران اخراج کند.

وی هنگام اخراج این جوانان آنها را "کودکان شرور" نامید. هنوز مشخص نیست این جوانان که کار خلافی را انجام نداده و فقط یکی از غذاهای مک دونالد را سفارش داده بودند از این رستوران شکایت خواهند کرد یا خیر. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها