اذعان واشنگتن پست:

ایران برنده بزرگ مذاکرات هسته ای

روزنامه واشنگتن پست در مقاله جدید خود تحت عنوان «اکنون زمان به نفع ایران است» اذعان نموده که کشورمان برنده بزرگ مذاکرات هسته ای برگزار شده در آلماتی قزاقستان بوده است.
کد خبر: ۵۴۵۴۴۲
ایران  برنده بزرگ مذاکرات هسته ای

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه واشنگتن پست،«جنیفر روبین» با اذعان به این موضوع که تحولات اخیر همگی به نفع ایران بوده است می افزاید "شاید تحولات کنونی در آمریکا بیشترین سود را به ایران رسانده باشد. ما با انتخاب وزیر دفاع جدیدی در آمریکا مواجه هستیم که بصورت علنی اظهار داشته که مخالف تحریم های یک جانبه علیه ایران است و مواضعی خصمانه در قبال رژیم صهیونیستی اتخاذ نموده است و همین طور رئیس جمهوری را داریم که می خواهد مالیات بیشتری از ثروتمندانمان دریافت کند و به ضرر امنیت ملی آمریکا عمل می کند."

نویسنده این مقاله که به جناح سیاسی راست آمریکا وابسته است و از سوی نئومحافظه کاران مورد حمایت قرار می گیرد با لحنی خشمگینانه می افزاید "خروج نیروهای آمریکائی از افغانستان و عراق نیز به نفع ایران است، این حماقت بزرگ دولت آمریکاست!"

 چرا احمدی نژاد را ترجیح دادم

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه فساد این دولت خیلی بیشتر از دولت های قبلی است ، درباره دلایل ترجیح خود در انتخاب احمدی نژاد در سال 84 و 88 به رقبای اصلی توضیح داد.

به گزارش مهر، وی در نشستی در جمع دانشجویان دانشگاه ارومیه  در پاسخ به خبرنگاری که پرسید سئوالی  به دلیل اضطرار خود در انتخابات 88 اشاره کرد و افزود: طرفداران موسوی اقشاری از اجتماع هستند که قدرت ایجاد تحرک را مقابل رهبری برای موسوی فراهم می کردند حتی اگر خودش نمی خواست. اما طرفداران احمدی نژاد کسانی هستند که قدرت ایجاد قدرت اجتماعی در برابر رهبری را ندارند ولو اینکه بخواهند.

توکلی در پاسخ به سئوالی مبنی بر شرکت اصلاح طلبان بر انتخابات و برخورد شورای نگهبان گفت: به نظر من اگر اصلاح طلبان دور یک نفر جمع شوند رقابت با آنها سخت می شود.

طرح جنگ طلبانه جمهوری خواهان آمریکایی

در حالی که تنها چند روز از پایان مذاکرات ایران و 5 + 1 در قزاقستان می‌گذرد، و در حالی که روز قبل از مذاکرات سنا طرح فشار بر ایران را در دستور کار داشت، گویا بعد از مذاکرات نیز سنای آمریکا بی کار ننشسته و دست به کار تدوین طرحی برای چراغ سبز به اسرائیل برای حمله به ایران است.

به گزارش «تابناک»، نشریه «اوپن زایان»، در مطلبی نوشته است که سناتورهای آمریکایی مشغول تهیه تصویب نامه‌ای هستند که بر اساس آن بر حمایت آمریکا از حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به تأسیسات هسته‌ای ایران تاکید شده است. این تصویب نامه که توسط سناتور رابرت منندز جمهوری خواه و لیندسی گراهام دموکرات تهیه و تنظیم شده است، قرار است که به امضای نمایندگان آیپک، که کنفرانس سالانه آن‌ها طی این هفته در کنگره ایالتی در واشنگتن برگزار می‌شود نیز برسد.

هرچند این‌گونه تصویب نامه‌ها به خودی خود منجر به اتخاذ سیاست نمی‌شود، اما تداوم یک رویکرد خصمانه نسبت به ایران در میان مقامات آمریکایی و افکار عمومی را در بر دارد که در نوع خود و در زمانی که مذاکرات 1+5 با ایران حاکی از نشانه‌های خوب و مساعدی بوده است، تعجب برانگیز است.

هاشمی بیاید شکست می‌خورد

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: خیرخواهی برای آقای هاشمی این خواهد بود که ایشان در انتخابات حضور نیابند چون مجدداً شکست می‌خورند.

علیرضا زاکانی در مصاحبه با فارس در پاسخ به این پرسش که آیا ضرورت دارد اصولگرایان به کاندیدای واحدی برسند گفت: رقبای ما فتنه و انحراف هستند و لذا ما معتقدیم که اگر این دو گروه وجودش در صحنه خطری برای جهت‌گیری‌های اصولگرایانه کشور ایجاد کرد حتما به نامزد واحد برسیم و اگر این خطر وجود نداشت اساسا لازم به این نامزد واحد نیست در صورت نبود خطر فتنه و انحراف، ما تکثر را توصیه می‌کنیم که این خود حامل نکات بسیار مثبتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
۰
۰
آقای زاكانی آن زمان (سال 84و88 )هم خطری برای جهت گیریهای اصول گرایانه !!!احساس كردی ؟

نیازمندی ها