انهدام باند سرقت موبایل

سرکلانتر ششم پلیس تهران از انهدام یکی از بزرگترین باندهای سرقت موبایل خبر داد و افزود:متهمان اصلی پرونده سه سارق حرفه ایی هستند که با اقدام اطلاعاتی ماموران کلانتری 156 افسریه تهران شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۵۳۴۶
انهدام باند سرقت موبایل

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس،سرهنگ عباس دانشجو گفت:در پی ارجاع چندین فقره سرقت موبایل و ارجاع شکایات مردمی به کلانتری 156 افسریه تهران ماموران تخصصی این یگان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود:به محض حصول پرونده تحقیقات عوامل تخصصی آغاز شد در خلال تحقیقات پلیسی یکی از واحدهای گشت سیار کلانتری سارق جوانی به نام «پوریا» که در حال باز کردن درب خودرو پراید بود را در خیابان 42 افسریه بازداشت و به کلانتری منتقل کرد.
 
متهم پس از انتقال به کلانتری بلافاصله تحت بازجویی های فنی قرار گرفت در خلال بازجویی های پلیسی وی ابتدا منکر هرگونه سرقت شد ولی وقتی خود را در مقابل شکات پرونده دید و در مواجهه حضوری از سوی آنان مورد شناسایی قرار گرفت به ناچار لب به سخن گشود و به سرقت های متعدد لوازم خودرو و زورگیری اعتراف کرد.
 
سرکلانتر ششم پلیس تهران با اشاره به اینکه یکی از شاکیان در بازجویی های پلیسی به ماموران اظهارداشت:متهم به زور موبایل مرا به سرقت برده است

به دنبال اظهارات مالباختگان، متهم گفت: اموال مسروقه را به دو سارق سابقه دار می فروختم.
 
با اظهارات صریح متهم، تحقیقات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهم اصلی پرونده از سرگرفته و در ادامه پاتوقشان که در یک خانه مجردی در منطقه افسریه تهران شناسایی شد.
 
پس از اینکه ماموران از حضور متهمان در مخفیگاهشان مطمئن شدند مراتب را به صورت تلفنی به مقام قضایی گزارش اطلاع داده و دستور ورود به مخفیگاه متهمان را اخذ کردند پس از هماهنگی با مقام قضایی ساعت21 هشتم اسفندماه اکیپی از عوامل تخصصی کلانتری 156 افسریه در آدرس مذکور حضور یافته و ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل نامبردگان شده و موفق شدند در یک عملیات ضربتی این دو برادر را دستگیر کنند.
 
سرهنگ دانشجو اظهارداشت: در این عملیات پلیسی 21 دستگاه گوشی موبایل و چندین دستگاه ضبط و مانیتور خودرو و مقادیر قابل توجه ای شیشه کشف و ضبط شد.

سرکلانتر ششم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد:هر سه متهم بنا به دستور مقام قضایی جهت شناسایی سایر جرایمشان و شناسایی سیار مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها