سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت دو سارق زورگیر در محدوده خیابان طالقانی خبر داد و گفت: تیزهوشی مالباخته و یادداشت شماره پلاک خودرو، به شناسایی و بازداشت این دو متهم منجر شد.
کد خبر: ۵۴۵۱۱۱
تیزهوشی مالباخته زورگیران را به دام انداخت

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ شهریار بشتام گفت: نیمه شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری در حال گشتزنی در خیابان طالقانی بودند که فردی سراسیمه به آنها مراجعه کرده و اعلام کرد که دقایقی پیش از سوی دو سرنشین یک خودروی مسافربر مورد زورگیری قرار گرفته است که پس از سرقت اموالش، وی را بیرون از خودرو انداخته اند اما توانسته پلاک خودرو را شناسایی کند.

وی افزود: به محض اعلام این خبر ماموران مشخصات خودرو را دریافت کرده و با هماهنگی انجام شده از سوی اپراتور کلانتری محل محدوده مذکور از سوی گشت های انتظامی تحت نظر قرار گرفت که در نتیجه آن خودروی مذکور در چهارراه مفتح تهران شناسایی شده و در اقدامی ضربتی متوقف شد.

سرهنگ بشتام اضافه کرد: هر دو متهم به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند و اقرار کردند که با خودروی سواری خود اقدام به پرسه در اواخر روز در محدوده های مذکور کرده و با سوار کردن شهروندان به بهانه مسافربری، با تهدید چاقو سرقت می کنند.

این مقام انتظامی اظهارداشت: با استعلام از مرکز کنترل پلیس تهران بزرگ مشخص شد که هر دو متهم بازداشت شده از اراذل و اوباش سابقه دار این محدوده هستند که پیش از این به اتهام شرارت، شرب خمر و سرقت بازداشت شده اند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: با توجه به تفاسیر و سوابق و اعترافات متهمان، پرونده ای تحت عنوان دستگیری زورگیران مسافربرنما تشکیل و به همراه متهمان و شاکیان به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
معرفت
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
آفرین به هردو هم شهروند هم مآموران كلانتری دیگر شهروندان به هوش باشند این آخرین نیست!!
معرفت
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
آفرین به هردو هم شهروند هم مآموران كلانتری دیگر شهروندان به هوش باشند این آخرین نیست!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
۰
۰
اگر از ( اراذل و اوباش سابقه دار این محدوده )هستند پس تو همون خیابون چكارمی كنند؟!!! فكركنم اینها رو بیشتر از یك شب تو بازداشتگاه نگه نمی دارند. وتازه براشون امنیتی فراهم میشه كه دوباره تو همون مكان شرارت كنند.
پرهام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
۰
۰
دلت خوشه، از من زورگیری شد ، شماره پلاك جعلی ازآب در آمد. چه زورگیر ناشی بوده كه با پلاك اصلی زور گیری كرده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها