اراذل شمال تهران روی کفی رفتند

دستگیری 45 نفر از اخلالگران نظم عمومی

رییس پلیس تهران بزرگ از اجرای مرحله یازدهم طرح برخورد با اراذل و اوباش، خبر داد و افزود : در این طرح 45 شرور و 75خرده فروش مواد مخدر در شمال تهران شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۴۶۵۷
دستگیری 45 نفر از اخلالگران نظم عمومی

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار حسین ساجدی نیا در جمع خبرنگاران از اجرای مرحله یازدهم طرح برخورد با اراذل و اوباش، خبر داد و افزود: در این طرح 45 شرور و 75خرده فروش مواد مخدر در شمال تهران طی 24 ساعت گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: طرح امنیت محله محور همچون مراحل گذشته با اقتدار اجرا شده و پلیس با اراذل و اوباش برخورد قاطع می کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: طرح مذکور بر اساس درخواست شهروندان و شکایت های مردم با مرکز فوریت های پلیسی 110 صورت گرفته و با هماهنگی های خوب قوه قضاییه احکام متناسب با جرایم متخلفان صادر خواهد شد.

سردار ساجدی نیا اظهارداشت: تا پایان امسال مرحله ای دیگر از طرح برخورد با اراذل و اوباش انجام شده و برنامه منظمی در این خصوص خواهیم داشت.

وی تصریح کرد:از ابتدای سال 91 تاکنون در حوزه اراذل و اوباش 1500 نفر از مخلان نظم عمومی شناسایی و بازداشت شدند و اگر شهروندان در این خصوص شکایت دارند می توانند به پایگاه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ مراجعه و یا مرکز فوریت های 110 تماس بگیرند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه حوزه اقدامات مجرمانه افرادی که بامداد امروز دستگیر شده اند در شمال تهران بوده است، افزود: افراد دستگیر شده در محدوده های شمالی تهران اقدام به شرارت، سرقت، توزیع مواد مخدر و مزاحمت نوامیس می کردند که پس از دستگیری برای شناسایی شهروندان در میدان تجریش در معرض دید عموم قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نوروزی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
۰
۰
خوب است در همه شهرها انجام شود
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
ادامه دار باشد

نیازمندی ها