مرحله دوازدهم طرح جمع‌آوری مخلان امنیت اجتماعی پایتخت اجرا شد

دستگیری 63 نفر از اراذل و اوباش شرق تهران

یازدهمین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش بامداد سه شنبه در محلات ولنجک، تجریش، دربند و مناطق شمالی اجرا شد.
کد خبر: ۵۴۴۵۶۴
یازدهمین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش در شمال پایتخت

در این طرح اراذل و اوباشی همچون میثم موشه، ممد خوشگله، فرهاد شیلنگ، کاظم فردین، احسان دراگو، نادر زرنگ، علی سیرابی، سروش بچه، رضا موشه و مهدی پاپتی، حسن چپی دستگیر شدند. برخی از این اراذل همچون احسان دراگو اقدام به خفت گیری شهروندان و تخریب 15 خودرو کرده بودند. تعداد دیگری از آنها نیز که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند در میدان تجریش گردانده شدند.

شهروندانی که از این اراذل و اوباش شکایت دارند می‌توانند به پایگاههای پلیس امنیت مراجعه کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
ما فقط ادعای مسلمان بودن رو داریم!! اگه طبق قانون اسلام با جرائم برخورد میشد یك همچین هجمه ای از خلاف تو كشور وجود نداشت. مثلاً اگه كسی كه دزدی میكنه طبق قانون اسلام قطع عضو بشه یا كسی كه خفت گیری میكنه یا گروگان گیری میكنه با حكم اعدام روبرو بشه یا ...... خیلی موردای دیگه اگه با حكمی كه لایقش هست روبرو بشه دیگه تا این حد خلافكار و گناهكار و ترس و استرس تو كشور عزیزمون وجود نداشت.خیلی خیلی خیلی خلاصه گفته شد.با تشكر از تمام كسانی كه صریحاً با این موارد برخورد میكنند.
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
اینها هر چند هم متهم به خلافكاری باشند و كوچه و بازار آنها را با این القاب بشناسند ، انسانند و بر اساس اصل كرامت انسانی، از اخلاق به دور است كه در این رسانه ی عمومی آنها را با این القاب زشت نام ببرید. اگرخلافی از آنها سر زده، نهادهای قانونی به آنها رسیدگی می كنند . ممكن است برخی از آنها توبه كنند و البته برخی هم نه. ولی در هر حال روا نیست القابی زشت را به آنها بچسبانیم كه حتی پس از توبه هم برخی افراد نادان آنها را با این القاب بشناسند.
درب داغون
United States
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
متن قشنگ نوشته شده خیلی داش مشتی یكبار دیگه بخونید:در این طرح اراذل و اوباشی همچون میثم موشه، ممد خوشگله، فرهاد شیلنگ، كاظم فردین، احسان دراگو، نادر زرنگ، علی سیرابی، سروش بچه، رضا موشه و مهدی پاپتی، حسن چپی دستگیر شدند. برخی از این اراذل همچون احسان دراگو اقدام به خفت گیری شهروندان.خفت گیری ؟؟؟!!!!!
محمود
Germany
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
۰
۰
ممنونم ممنونم ممنونم از نیروی انتظامی مقتدر و با ایمان كشورم.
محمد علی
Netherlands
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
۰
۰
این اراذل و اوباش انگل های جامعه ایران هستند ، باید این ها را در محلات بگردانند تا آبروشان برود و به شدت باید مجازات و تنبیه شوند از شلاق گرفته تا اعدام تا دیگر محیط جامعه را به هم نزنند ، درود بر نیروی انتظامی همیشه بیدار و آماده ، پلیس ایران یكی از بهترین پلیس های دنیا است .

نیازمندی ها