تهیه‌کننده "صبحی دیگر" شبکه آموزش با تشریح آیتم‌های تازه‌ای چون "طبیعت‌گردی و شهرگردی" که با اجرای احسان کرمی برادر نیما کرمی پخش می‌شود، از ادامه تولید و پخش این برنامه در سال 92 خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۸۴۸
همراهی احسان کرمی با برادرش در "صبحی دیگر"/ادامه پخش در سال 92

رامین موسوی ملکی تهیه‌کننده "صبحی دیگر" در گفتگو با مهر با بیان اینکه در فصل جدید این برنامه صبحگاهی با آیتم‌های نو و متفاوتی روی آنتن شبکه آموزش می‌رود، اظهار کرد: با توجه به این که در پایان سال قرار داریم، آیتم‌هایی مناسب این فصل و آستانه سال جدید در برنامه گنجانده شده است.

وی افزود: آیتم‌های مختلف هر روز با زمان کوتاه، مفید و متنوع در این برنامه پخش می‌شود. در "جایی دیگر" با حضور در استان‌ها و شهرستان‌های کشور، جاذبه‌های آن را به مردم معرفی می‌کنیم. آیتم "بچگانه" مشکلات و مسائلی چون تک فرزندی، دروغ گفتن و... گلایه‌های کودکان را از زبان آنها به والدین منتقل می‌کند که این آیتم بسیار مشکل است. غذاهای محلی شهرستان‌های مختلف در "دیگ سنگی" به مردم معرفی و آموزش داده می‌شود.

تهیه‌کننده "صبحی دیگر" ادامه داد: یکی دیگر از آیتم‌ها "نماهنگ" است که موسیقی در آن به صورت نوستالژی و حرکات مردم با صدای خواننده پخش می‌شود.

موسوی ملکی تصریح کرد: آیتم "سه پایه" نیز عکس‌های طنز که با محتوا باشد را برای مخاطبان برنامه پخش می‌کند. آیتم اخبار به صورت طنز و آیتم گزارش سریازی و... از بخش‌های متنوع برنامه ما برای خانواده‌ها است. همچنین با توجه به این که در اسفندماه فصل خانه تکانی قرار داریم بخش جدیدی با نام خانه تکانی توسط علی نیکزاد برای خانواده ها پخش می‌شود.

وی با اشاره به آیتم جدیدی که با عنوان طبیعت‌گردی و شهرگردی برای ایام نوروز با اجرای احسان کرمی برادر نیما کرمی پخش می‌شود، تأکید کرد: این آیتم جاذبه‌های مختلف شهر و طبیعت را برای ایرانیان به تصویر می‌کشد و خصوصیات آنها را به مردم معرفی می‌کند.

موسوی ملکی گفت: در طول ایام هفته هر روز به موضوع روز از جمله تغذیه، گل و گیاه، پزشکی، اخلاق خانوده، روان شناسی و طب سنتی، دکوراسیون داخلی و حقوقی... اختصاص دارد. همچنین حضور مهمانان ویژه و خاص و هنرمندان و گفتگوی جذاب و متفاوت نیما کرمی با آنها از بخش‌های پرطرفدار مخاطبان است که روی آنتن می‌رود.

وی یادآور شد: ما در برنامه "صبحی دیگر" سعی داریم واقعیت و مباحث روز و مرتبط با خانواده را بررسی کنیم و تلاشمان بر این بوده در این دو سال این برنامه را با ساختاری متفاوت تولید کنیم.

تهیه‌کننده "صبحی دیگر" همچنین اعلام کرد این برنامه سال 92 نیز از شبکه آموزش روی آنتن خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها