کلاهبرداری 55 میلیون تومانی

زن 25 ساله ای که با وعده ازدواج دورغین از فروشنده لوازم خانگی در زنجان 550 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۵۴۲۷۵۱
کلاهبرداری 55 میلیون تومانی

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ مصطفی طلوعی گفت: فردی به پلیس آگاهی زنجان مراجعه و از کلاهبرداری 550 میلیون ریالی اعلام شکایت کرد.

این مرد به ماموران اظهارداشت: زنی حدود 25 ساله به نام «م – غ» به مغازه ام مراجعه و با وعده ازدواج مبلغ 550 میلیون ریال کلاهبرداری و متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی زنجان خاطرنشان کرد: با شکایت این شهروند تحقیقات آغاز و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمه زنی است متاهل که با وعده دروغ ازدواج باب آشنایی را با شاکی باز و پس از جلب اعتماد صاحب مغازه از وی کلاهبرداری و متواری شده است.

وی تصریح کرد: با این تحقیقات دستور دستگیری وی صادر و ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی محل سکونت نامبرده در شهر « قزوین» با اخذ نیابت قضایی راهی این استان شدند.

سرهنگ طلوعی افزود: ماموران با حضور در محل سکونت وی دریافتند که متهم اسباب کشی کرده و به «کهریزک» در استان «تهران» نقل مکان کرده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پس از سیر مراحل قانونی از آنجا راهی «کهریزک» شده و به محل سکونت متهم اعزام و وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی زنجان اظهار داشت:متهم به پلیس آگاهی منتقل که در بازجویی های بعمل آمده با ارائه دلایل و مدارک به کلاهبرداری از شاکی با وعده ازدواج اعتراف که از طریق دادسرا با قرار مناسب روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها