مدیرعامل شهرجدید پردیس از ادامه نام نویسی متقاضیان واجد شرایط در طرح مسکن مهر خبر داد و گفت: ۸۰ هزار مسکن ویژه دردست ساخت است که تاکنون اطلاعات بیش از ۵۰ هزار نفر واجد شرایط برای آن پایش و نهایی شده است.
کد خبر: ۵۴۲۴۹۷
نام نویسی در طرح مسکن مهر پردیس ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد مهدی هدایت در مصاحبه با این رادیو با بیان این‌که ظرفیت نام نویسی برای واجدان شرایط همچنان وجود دارد، تاکید کرد: هیچ نیازی نیست افراد دارای شرایط وارد بازار پرابهام دلالی شوند و در آینده هم زیان ببینند.

وی گفت: کارگزاری‌های مسکن مهر شهر پردیس آماده دریافت مدارک و پایش اطلاعات متقاضیان هستند و کسانی که این شرایط را دارند نباید وارد بازی‌های دروغین دلالی شوند چون در نهایت هم خریدار و هم فروشنده متضرر خواهند شد.

هدایت افزود: نظارت کامل بر ساخت و ساز و بازار مسکن ویژه مهر داریم و هر زمانی که مشخص شود فردی از این امکانات سوء استفاده کرده است در همان زمان امتیاز مسکن مهر لغو خواهد شد.

وی گفت: کسانی که به هر شکلی می‌خواهند مسکن مهر را خرید و فروش کنند مطمئن باشند مسکنی دست آنها نخواهد رسید و ضرر خواهند دید.

مدیرعامل شهرجدید پردیس از شهروندان خواست هر موردی که در این زمینه مشاهده کردند اطلاع دهند و مطمئن باشند رسیدگی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها