آیت الله موحدی کرمانی در مراسم گرامیداشت سردار شاطری:

فریب پیشنهاد مذاکره با آمریکا را نمی خوریم

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون مذاکره با آمریکا، افزود: ما فریب پیشنهاد مذاکره با آمریکا را نمی خوریم چون یقین داریم منظور آمریکا از پیشنهاد مذاکره برقراری رابطه عادلانه و عزت مدارانه نیست و پشت این پیشنهاد خصومت و دشمنی است.وی ادامه داد: آمریکایی ها گمان می کنند نظام ما در برابر تحریم های گسترده کمر خم کرده و در برابر امیال نظام سلطه تسلیم می شوند.
کد خبر: ۵۴۲۴۸۳
فریب پیشنهاد مذاکره با آمریکا را نمی خوریم

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل ازسپاه نیوز؛ آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سرتیپ پاسدار مهندس حسن شاطری (سردار بازسازی لبنان) گفت: در مقابل ظالم، کافر و دشمنان بایستید و از طاغوت هراسی نداشته باشید و بدانید که خداوند یاریتان می کند چرا که خدا اراده کرده آنان را به دست شما نابود می کند.

وی ادامه داد: شاید پیش از انقلاب اسلامی این پاسخ مطرح می شد مگر ما می توانیم طاغوت را مغلوب کنیم اما امروز می بینیم که با تمام جوسازی ها، سمپاشی ها و سیاه نمایی ها توانسته ایم در مقابل طاغوت با تمام قوا بایستیم و بر آنان چیره شویم.

آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: قرآن وعده می دهد بیایید میدان و طاغوت را نابود کنید و اگر گروه مقاومی در مقابل طاغوت ها نباشد فساد افراد زمین را فرا می گیرد بنابراین نه مسجدی برای مسلمین می ماند و نه حمایت کننده ای از اسلام.

امام جمعه موقت تهران افزود: با ایستادگی شما در برابر دشمن شاید کار برای شما سخت و روح ناامیدی در شما ایجاد شود اما قرآن تأکید می کند ناامید نباشید و از خداوند متعال یاری بخواهید و مطمئن باشید خدا کمکتان می کند.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به اینکه جبهه حق قوی است اظهار داشت: در جبهه شما فرمانده خداست و قرآن به صراحت می فرماید اگر شما عده ای از دشمن را به ظاهر کشتید در حقیقت بدانید خداوند دشمنان شما را کشته و در جبهه ای که خدا باشد دشمن هر که و هر کجا باشد نمی تواند هیچ غلطی بکند.

وی افزود: جبهه حق بسیار قوی است، دشمن شما می خواهد نور خدا را خاموش کند اما خداوند به جز پیروزی شما، اراده دیگری ندارد و این بیانگر قوی بودن جببهه حق است.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به خدمات سردار شاطری و اقدام جهادی آن شهید گرانقدر در کمک به مردم لبنان برای بازساری این کشور تصریح کرد: برای موفقیت جبهه حق بینش دینی و آسمانی را در دل هایتان نفوذ دهید، به فکرنجات مستضعفین عالم باشید به مردم فلسطین و لبنان که در مضیقه هستند و دشمن به آنان ستم می کند کمک نمایید.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون مذاکره با آمریکا، افزود: ما فریب پیشنهاد مذاکره با آمریکا را نمی خوریم چون یقین داریم منظور آمریکا از پیشنهاد مذاکره برقراری رابطه عادلانه و عزت مدارانه نیست و پشت این پیشنهاد خصومت و دشمنی است.

وی ادامه داد: آمریکایی ها گمان می کنند نظام ما در برابر تحریم های گسترده کمر خم کرده و در برابر امیال نظام سلطه تسلیم می شوند و از این رو برگ مذاکره ای را رو کرده اند تا هم ما را دچار چالش کنند و هم مردم را دچار دوگانگی نمایند.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به مقام شامخ شهید و ناتوانی ها نسبت به درک مقام شهدا و تاکید بر انجام تکلیف خود برابر آنان گفت: شهدا به وظیفه شان عمل کردند، ما در برابر آنان چه کردیم؟ آیا می توانیم به مقام شهدای بزرگوار انقلاب و شهدای صدر اسلام برسیم، که جواب کاملاً مثبت است.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: امیرالمومنین(ع) می فرمایند اگر در زمان و عصر خودتان، خدا را یاری کردید مطمئن باشید با من در جنگ های صفین، نهروان و جمل بودید و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال و انتخابات در سال آینده، نمونه بارز یاری دین خداست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهمیت حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات آینده اظهار داشت: هرچه تعداد حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد کمر دشمن خم تر می شود و بدانید میدان رزم منحصر به جنگ در میدان نبرد نیست بلکه می تواند به صورت حضور و مشارکت شایسته در عرصه سیاست باشد که سیاست ما عین دیانت ماست.

وی در پایان اظهار داشت: در عرصه انتخابات سعی کنید بصیرت لازم را کسب نمایید و افرادی که داوطلب می شوند را از ریشه و با سوابقشان بشناسیم و مطمئن شوید که پایبندی لازم و کافی به ولایت فقیه و آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی را از خود نشان داده باشند.

لازم به ذکر است در این مراسم متن پیام سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان توسط شیخ نبی نماینده حزب الله لبنان قرائت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
۰
۰
برادر من خودم فرزند شهیدم، ما نمی خواهیم به آمریكا امتیاز بدهیم و یا جیره خور آمریكا بشیم،فقط برای كم كردن فشار روی اقشار كم درآمد جامعه اگه بتونیم از آمریكا امتیاز بگیریم وتحریم ها رو كمتر كنیم،شاید به صواب نزدیك تر باشه.البته ما از آرمانهایمان هرگز دست نخواهیم كشید.

نیازمندی ها