رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، سه قاچاقچی مواد مخدر در زاهدان دستگیر و از آنان 11 کیلو مرفین کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۴۱۹۸۶
کشف 11 کیلو مرفین در زاهدان

رضا ناظری در این باره اظهار داشت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر اینکه گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر با جاسازی مواد مخدر در داخل خودروهای سنگین و سبک اقدام به جابه‌جایی آن به سایر نقاط کشور می‌کنند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام عملیات شناسایی با به‌کارگیری تیم‌های عملیاتی موفق شدند خودروهای مورد نظر را حین جابه‌جایی و تحویل و تحول مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی این استان متوقف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از این خودروها، 11 کیلو مرفین کشف و ضبط شد.

ناظری ادامه داد: در این عملیات سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و سه دستگاه خودروی متعلق به آنان نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی ارجاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد بسیاری از جامعه شناسان و روانپزشکان اعتیاد سرمنشأ بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم گسیختگی‌های اجتماعی همچون طلاق، انحراف جنسی، نزاع‌های خانوادگی و ... است پس برای جلوگیری از این بلای خانمانسوز باید با همکاری‌های مردم و سازمان‌ها در ریشه‌کن کردن این معضل گام‌های اساسی برداشت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از مردم خواست برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی با جوانانی پویا و با نشاط با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها