در نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح شد؛

کفاشیان برای لغو محرومیت ‌کروش به زوریخ می‌رود

نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور کلیه اعضا در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۱۵۹۹
کفاشیان برای لغو محرومیت ‌کروش به زوریخ می‌رود

این نشست با حضور علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، سید محمد هادی آیت الهی، مهدی تاج، غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی، فریدون اصفهانیان،عزیزی خادم و حسینی برگزار شد.
در ابتدای جلسه علی کفاشیان با اعلام اینکه این نشست اولین جلسه هیات رئیسه بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان سرپرست سازمان لیگ است، گفت: این جلسه اولین جلسه هیات رئیسه بعد از پذیرش مهدی تاج به عنوان سرپرست سازمان لیگ است که به او تبریک می‌گوییم و از زحمات غلامرضا بهروان در پست قبلی تشکر و قدردانی می‌کنیم و از حضور بهروان در سازمان لیگ آزادگان بهره می بریم. این آخرین نشست هیات رئیسه نبوده و تا پیش از آغاز سال 92 جلسه دیگری را برگزار خواهیم کرد.
در ادامه کفاشیان از سفرش یک روزه‌اش به همراه محمد نبی به زوریخ خبر داد و گفت: ما چهارشنبه به این کشور می رویم تا در خصوص دعوت از بلاتر به ایران، پیگیری اجرای پروژه‌های گل در ایران، درخواست محرومیت یا تعیلق محرومیت کارلوس کی‌روش-سرمر بی تیم ملی ایران و درخواست از فیفا برای همکاری با مشارکت ایران برای برگزاری دومین کنگره علم و فوتبال که در آبان ماه سال آینده برگزار خواهد شد، بحث و تبادل نظر کنیم.

وی در خصوص انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: اردیبهشت ماه سال آینده انتخابات برای ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد که در آن برای رئیس به مدت 2 سال که البته برای انتخابات ریاست ای اف سی پس از معرفی اعضای تائید شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از شما نظر خواهی خواهیم کرد. همچنین برای سه عضو بانوان هیات رئیسه رای گیری به عمل خواهد آمد که یکی از آنها از کشور استرالیا انتخاب شده و رای گیری برای دو نفر باقی مانده است. ما قصد داریم فریده شجاعی را برای گرفتن یکی از کرسی‌ها معرفی کنیم و از اعضای هیات رئیسه ضمن حمایت از این انتخاب که به تائید همگی شما رسیده، می خواهیم از هیچ تلاشی فرو گذار نکنید.

در ادامه نشست رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص معرفی مهدی تاج به عنوان نایب رئیس دوم در مجمع آتی فدراسیون خبر داد که مورد موافقت کلیه اعضا قرار گرفت.

کفاشیان در پایان در خصوص برگزاری مجمع آتی فدراسیون فوتبال از اعضای هیات رئیسه نظر خواهی کرد که نتایج و مصوبات این متعاقبا ارسال خواهد شد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها