متهم پرونده با جلب اعتماد مدیر یک شرکت ساختمانی، 280 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود

زن شیاد در نقش خانم مهندس

زنی که با معرفی خود به عنوان مهندس، از مدیر یک شرکت بزرگ ساختمانی طرف قرارداد با یکی از پروژه‌های مسکونی، 280 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۳۹۹۳۶

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا گل‌صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت یک پرونده کلاهبرداری از کلانتری، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکی مشخص شد وی از طریق یکی از دوستانش با زن شیاد که خود را مهندس و صاحب یک شرکت ساختمانی معرفی می‌کرده، آشنا شده و پس از مدتی این زن با جلب اعتماد وی و تنظیم قرارداد فروش برای اجرای پروژه‌های ساخت مسکن به میزان 280 میلیون تومان، از وی کلاهبرداری کرده است.

گل‌صباحی تصریح کرد: با توجه به اظهارات شاکی، ماموران با اقدامات اطلاعاتی و فنی، نشانی منزل متهم را در عظیمیه کرج شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت، وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم دستگیر شده در بازجویی اعتراف کرد پس از مهاجرت به شهرستان کرج با تاسیس یک شرکت ساختمانی و استخدام منشی و استفاده از مدارک شناسایی وی برای گرفتن دسته چک، از طریق یکی از دوستانش با مدیر یک شرکت ساختمانی طرف قرارداد با یکی از پروژه‌های مسکونی آشنا شده و با جلب اعتماد وی و عقد قرارداد به میزان 280 میلیون تومان از وی میلگرد خریده و پس از فروش میلگردها، شرکت را تخلیه کرده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز یادآور شد: با بررسی سوابق متهم، مشخص شد وی قبلا نیز سابقه کلاهبرداری در استان قزوین را داشته است. متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و با صدور قرار وثیقه قانونی 450 میلیون تومان راهی زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها