استراحت یک هفته ای به خاطر یک درد کهنه ؛

مهدوی‌کیا ، غایب پرسپولیس مقابل سپاهان

مهدی مهدوی‌کیا با رد پیشنهاد 250 هزار دلاری عراقی‌ها نشان داد تصمیمش را برای پایان دادن به فوتبالش در تیم پرسپولیس گرفته است. کاپیتان قرمزها با تاکید بر این‌که می‌خواهد در آرامش از فوتبال خداحافظی کند، گفت: می‌خواهم سال پایانی فوتبالم را در پرسپولیس و کنار هواداران خوب این تیم سپری کنم و با کسب یک قهرمانی دیگر ، با آرامش و خاطرات خوب از فوتبال خداحافظی کنم.
کد خبر: ۵۳۸۲۳۳

مهدوی‌کیا در ارتباط با مسائلی که پیرامون ناراحتی وی از بازی نکردنش مقابل فولاد مطرح می‌شود نیز گفت: هر بازیکنی دوست دارد بازی کند، اما همه مرا خوب می‌شناسند. بازیکنی نیستم که به خاطر بازی نکردن قهر کنم یا طوری ناراحت شوم که برای تیم مشکل ایجاد کند. اینها مسائلی نیست که صحت داشته باشد. دو سال است به پرسپولیس برگشته‌ام و بازی‌های زیادی نبودم، ولی هیچ‌گاه حرکتی برخلاف منافع تیم انجام نداده‌ام و نمی‌دهم.

وی افزود: نیازی نیست بگویم علاقه‌ام به پرسپولیس چقدر است. این را هم می‌دانم که سه، چهار ماه دیگر بیشتر نیستم، بنابراین امیدوارم همه چیز به خیر و خوشی تمام شود. نمی‌دانم وقتی تمرین بدون حضور خبرنگاران برگزار می‎شود، چگونه چنین شایعه‌هایی به بیرون درز می‌کند.

کاپیتان قرمزها با بیان این‌که تمام هدف او و دیگر بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی پرسپولیس در بازی‌های آینده است، تصریح کرد: در ادامه رقابت‌های لیگ فرصت خوبی داریم تا خودمان را بالا بکشیم. تلاش ما کسب حداکثر امتیاز است. در جام حذفی هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم و تلاش می‌کنیم تا یک جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم. از همه عزیزان خبرنگار هم خواهش می‌کنم کمک کنند این ماه‌های آخر بازیگری‌ام با آرامش سپری شود. هواداران هم مطمئن باشند من و همه بازیکنان تمام تلاش خود را برای خوشحال کردن آنها به کار گرفته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها