مائده پیش از این به اتهام قتل تا یک قدمی چوبه دار رفته بود

روزنه امید برای عفو نوعروس قاتل

راه‌اندازی سایت غیراخلاقی

انتقام خواهر شوهر از نوعروس

زنی که به قصد انتقام‌گیری از عروس خانواده، با راه‌اندازی یک سایت غیراخلاقی در فضای مجازی او را دچار دردسر کرده بود از سوی پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۵۳۵۸۳۰
انتقام خواهر شوهر از نوعروس

افراد متعددی با مشاهده شماره تلفن عروس جوان در سایت غیراخلاقی، از سراسر کشور با وی تماس گرفته و برایش ایجاد مزاحمت کرده بودند.

به گزارش جام‌جم، سرهنگ سیدمحسن عرفانی رییس پلیس فتای خراسان رضوی از دستگیری زن جوانی که به قصد انتقام‌گیری از عروس خانواده‌شان، با راه‌اندازی سایت غیراخلاقی برایش مزاحمت ایجاد کرده بود، خبر داد و به خبرنگار ما گفت: هفته گذشته زنی پس از حضور در اداره پلیس فتای خراسان رضوی با ارائه شکایتی عنوان کرد که چند روزی است افراد متعددی از سراسر کشور با شماره تلفن همراه وی تماس می‌گیرند و از او می‌خواهند تا با آنها ارتباط برقرار کند و ادعا می‌کنند شماره تلفنش را در یک سایت غیراخلاقی در اینترنت مشاهده کرده‌اند. در پی شکایت این زن از مزاحمان تلفنی که آرامش را از او سلب کرده بودند، تحقیقات پلیس فتا آغاز شد.

عرفانی یادآور شد: ماموران فتا ابتدا با بررسی فضای مجازی متوجه شدند یک سایت غیراخلاقی به نام شاکی راه‌اندازی و نام و شماره تلفن وی در آن ثبت شده است و طبق شواهد افراد متعددی از سراسر کشور از این سایت بازدید کرده و تعدادی از آنها با شماره ثبت شده تماس گرفته و برای شاکی ایجاد مزاحمت کردند.

وی گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه یافت تا این‌که ماموران ردپای زنی که این سایت اینترنتی غیراخلاقی را راه‌اندازی کرده بود، پیدا کردند.

با اطلاعات به دست آمده، خانه وی دو روز پیش در یکی از محله‌های مشهد شناسایی و او دستگیر و مشخص شد او خواهرشوهر شاکی است که به انگیزه انتقام تلفن‌های او را منتشر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها