شناسایی چند پرونده فساد مالی در کردستان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شناسایی چند پرونده فساد مالی در استان با همکاری و مشارکت دستگاه های دولتی به ویژه استاندار کردستان خبرداد.
کد خبر: ۵۲۳۰۱۲

حجت الاسلام "مصطفی پورمحمدی" شامگاه شنبه در جلسه پرسش و پاسخ به سوالات روحانیان و نخبگان استان کردستان در سنندج اظهار داشت: با کمک استاندار کردستان چند پرونده فساد مالی و اداری در استان کردستان شناسایی شده و دیوان بازرسی کل کشور این پرونده ها را بررسی می کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: مراحل اولیه تشکیل پرونده های فساد مالی این استان طی شده است و در حال حاضر 25 درصد از تحقیقات اولیه نیز انجام گرفته است و سازمان بازرسی با همکاری جمعی از مسئولان استان این موضوع را به صورت ویژه مورد بررسی قرار می دهد.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری فشارهای اقتصادی را کم می کند، افزود: وظیفه دولت ایجاد اشتغال است و نه دادن حقوق به مردم و پرداخت یارانه ها تنها هزینه ای برای کمک به آرامش اقتصادی اقشار مختلف کشور در نتیجه فشار تحریم های دشمن است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به نیاز سیستم سازی مناسب در نظام پزشکی کشور اعلام کرد: زیرمیزی های پزشکی در نظام پزشکی کشور حاکم است که نشات گرفته از رها بودن پزشکان، عدم کنترل و نظارت دقیق و مناسب، کمبود تخصص های مختلف پزشکی و عدم دریافتی مناسب پزشکان از سوی مراکز بهداشتی و درمانی است و این پدیده مخرب علاوه بر تاخیر در درمان و ایجاد مشکلات روحی خلاف عدالت محوری و روحیه بهداشت عمومی کشور نیز اقدام می شود.

حجت الاسلام پورمحمدی در ادامه اظهار داشت: میزان دریافت و پرداخت های کار و کارگری کشور باید در سامانه رصد ثبت شود و نظام جامع کار و کارگری کنترل لازم را داشته باشد تا از هر گونه سوء استفاده و ظلم در حق کارگران جلوگیری شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها