نسخه جدید سایت سیمای کردی شبکه جهانی سحر

پس از چند مرحله بازنگری و تجدید اصلاحات، وب سایت جدید سیمای کردی شبکه جهانی سحر با زبان کردی سورانی آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۴۰۷۸۳۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این پایگاه اینترنتی در بخش خبری خود، مهم ترین اخبار روز را دردسته بندی های: اخبار ایران، تحولات کردستان عراق، رویدادهای جهان اسلام و خبرهای سایر مناطق جهان را به اطلاع کاربران خود می رساند.

همچنین در صفحه اختصاصی خبر این سایت، کاربران کردزبان می توانند آخرین خبرها، پربیننده ترین اخبار، کاریکاتورهای روز و عکسهای داغ خبری را نیز مشاهده کنند.

بخش ویدئوی سایت سیمای کردی شبکه سحر نیز مجموعه ای از جدیدترین ویدئوهای قرار گرفته بر روی سایت را به تفکیک برنامه های پربیننده سیما عرضه می نماید و در بخش برنامه ها نیز توضیحات مربوط به برنامه های مستمر روزانه و هفتگی سیما به بینندگان آن ارایه می گردد.

علاوه بر آن در بخش" مطبوعات" سایت جدیدترین مطالب جراید چاپ ایران و کردستان به نظر بازدیدکنندگان سایت می رسد.

معرفی جاذبه های تاریخی، گردشگری، توریستی و اماکن متبرکه ایران قسمتی دیگر از سایت است که اطلاعات خوبی در اختیار کردزبانان قرار می دهد.

همچنین از مهمترین قسمت های سایت علاوه بر کنداکتور سیمای کردی، می توان به معرفی برنامه های در حال پخش، برنامه های در دست تولید یا در مرحله دوبله برای سیمای کردی شبکه جهانی سحر اشاره کرد.

از دیگر سو با توجه به اولویت ها و شرایط مقتضی سوالی به صورت هفتگی جهت نظر سنجی از مخاطبان مطرح می شود تا از این طریق نیازهای آنها مورد توجه قرار گیرد.

در مناسبت های گوناگون نیز مطالب متناسبی دربخش" ئایینی" این سایت قرار داده شده و در بخش" ئه ندیشه ی ریبه ری"هم متن پیام ها و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقاطع و مناسبتهای گوناگون تقدیم کردزبانان می شود.

این وب سایت از بخش های دیگری همچون" بوزانین"( شامل دانستنی ها و مطالب سودمند برای خانواده ها)،" لینکه کان"( پیوندها)، "گه نجینه ی ده نگه کان"( گنجینه صوتی)، " که ش و هوا"( آب و هوا) و گالری عکس نیز بهره مند است و از جمله دیگر امکانات آن امکان مشاهده نسخه متنی، پخش زنده برنامه ها و پرسش و پاسخ است.

سیمای کردی هم اکنون روزانه 9 ساعت برنامه پخش می کند و امواج آن از طریق ماهواره های هات برد، آسیاست، نایل ست و بدر قابل دریافت است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها