پدر معتاد نوزادش را کشت

مرد معتادی که نوزادش را خفه کرده بود ، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.
کد خبر: ۳۶۴۳۵۳

به گزارش ایسنا ، پرونده‌ای تحت عنوان قتل عمد در 16 مهرماه امسال از طریق کلانتری 130 (نازی آباد) و با دستور شاهنگیان، بازپرس شعبه دوم دادسرا جنایی تهران به منظور رسیدگی تخصصی به اداره دهم پلیس آگاهی واصل شد.

محتویات پرونده حاکی از این بود که ماموران در ساعت 11 شانزدهم مهرماه، از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 مطلع شدند زن جوانی نوزادی را به بیمارستان منتقل کرده است که علی رغم اقدامات اولیه عوامل اورژانس نتیجه‌ای حاصل نشد و نوزاد مورد نظر جان خود را از دست داده است.

در بررسی‌های اولیه این پرونده، مادرنوزاد اظهار کرد: با توجه به نداشتن منزل به اتفاق همسر و فرزندش مدتی بود که در پارک سکونت داشته و صبح روز حادثه زمانی ‌که از خواب بیدار شدم دیدم بچه‌ام بدون لباس بوده و درحالی که اثرات کبودی در پشت و کمرش وجود داشت خون از بینی‌اش جاری شده بود. به علت اختلافی که بین من و همسرم وجود داشت، چند بار از سوی او تهدید به مرگ شدم و شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داشت.

متهم این پرونده به نام « حسین ـ ج» 25 ساله، در محدوده پارک شقایق شناسایی و در یکم آبان‌ماه امسال دستگیر شد اما در ابتدا منکر قتل فرزندش شد.

این متهم که به موادمخدر کراک و شیشه نیز اعتیاد دارد در نهایت با ارائه دلائل و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و اظهارکرد: در شب حادثه مشغول بازی با دخترم بودم و دستم را زیر گلویش و سپس روی دهانش گذاشته و رها می‌کردم اما ناگهان احساس کردم که وی دچار خفگی شده است در نتیجه از ترس همسرم از محل متواری شدم.

ماموران پلیس در روند رسیدگی به پرونده متوجه شدند که علاوه بر پدر نوزاد، مادرش نیز دارای اعتیاد است.

در ادامه مشخص شد که خانوادهای آنان موافق ازدواجشان نبوده اما با اصرار «حسین» این ازدواج صورت گرفت و بعد از ازدواج آنان در منزل پدر«حسین» زندگی می‌کردند هرچند به دلیل موضوع اعتیاد و ایجاد اختلافات شدید بین آنان، پدر و مادر نوزاد مجبور شدند بیرون از خانه زندگی کنند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان ، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر ، اظهار کرد: برابر تحقیقات با توجه به تحت نظر بودن متهم تحقیقات تکمیلی در این رابطه همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها