با تولید فیلم تلویزیونی «این خلوت تنهایی» در شبکه یک سیما

آرامش فرهاد آئیش با برگشتن نوه اش به هم می ریزد

سعید ابراهیمی فر این روزها پشت دوربین تله فیلمی به اسم «این خلوت تنهایی » ایستاده است. به گزارش خبرنگار ما، فیلمنامه این فیلم تلویزیونی را خود کارگردان به همراه پانته آ تاج بخش نوشته است و تهیه کنندگی آن را مجید حاجی باشی به عهده دارد. بازیگران اصلی کار نیز فرهاد آئیش ، ستاره پسیانی ، نازنین فراهانی ، مهدی احمدی ، رویا جاویدنیا و نازنین خزاعی هستند و آتیلا پسیانی هم در نقشی کوتاه اما تاثیرگذار در فیلم حضور دارد.
کد خبر: ۱۶۳۰۴۲

قصه «این خلوت تنهایی » درباره تنهایی آدم ها و مسائل و مشکلاتی است که به واسطه آن برای افراد به وجود می آید. شخصیت اصلی کار هم پیرمرد شصت و چند ساله ای به اسم آقای قوامی است که در خانه قدیمی اش زندگی آرام و منظمی را سپری می کند؛ ولی این زندگی آرام و منظم با بازگشت نوه اش شیدا از خارج از کشور به هم می ریزد و باعث می شود آنها به واسطه مسائلی که به اختلاف نسل ها برمی گردد، رودرروی هم قرار بگیرند.

نقش آقای قوامی یا پدربزرگ را فرهاد آئیش بازی می کند. نازنین فراهانی با نام پروانه دختر اوست و ستاره پسیانی هم در نقش شیدا دختر پروانه یا نوه آقای قوامی ، همان کسی است که قرار است اختلاف نظرش با پدربزرگ ، نماینده یک نسل باشد. مهدی احمدی ، رویا جاویدنیا و نازنین خزاعی هم به ترتیب در نقش مهران ، آتنه و بهار به پیشرفت داستان «این خلوت تنهایی » کمک می کنند. آتیلا پسیانی هم نقش آقای یاوری را بازی می کند.

مجید حاجی باشی ، تهیه کننده کار در گفتگو با «جام جم » تاکید می کند که کار جدیدش بدون فشارهای مرسوم در فیلم های تلویزیونی و با آرامش و همچنین دلگرمی خود شبکه مراحل مختلفش را پشت سر می گذارد. به گفته وی ، کار از سوم اسفند در خانه ای حوالی میدان شهدا آغاز شده است و تا 27اسفند در همین خانه قدیمی ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی فر نیز در گفتگو با «جام جم » می گوید که نسخه اولیه فیلمنامه را در سال 78نوشته است و موضوع آن اختلاف نظر نسل های مختلف در مورد چیزهای مختلف زندگی است.

این کارگردان در پاسخ به این پرسش که شما در فیلم جانب کدام یک از نسل ها را گرفته اید، بر بی طرفی و عدم قضاوت فیلم تاکید می کند و می گوید که حرف فیلم مطرح شدن همه آرا و نظرات در کنار یکدیگر است . ابراهیمی فر در ادامه تاکید می کند: ویژگی فرهنگی ما احترام نسل جدید به نسل های پیشین و قدیمی است که متاسفانه در نسل جدید کمرنگ شد و به خاطر پررنگ شدن مدرنیزم در کنار سنت ، تضادها بیشتر خودشان را نشان می دهند.

حاجی باشی هم اضافه می کند که برای تولید و پخش «این خلوت تنهایی » مناسبت خاصی در نظر گرفته نشده است و شهرام مکری پس از پایان تصویربرداری ، مونتاژ را آغاز خواهد کرد.

برخی از عوامل و دست اندرکاران دیگر کار عبارتند از:

مدیر تصویربرداری : مهدی جعفری ، صدابردار: فرزام منطقی ، طراح صحنه و لباس : مهسا عظیمی ، طراح چهره پردازی : ایمان امیدواری ، مدیر تدارکات و جانشین تولید: مرتضی کریمی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: عبدالرضا نیک پور، دستیار دوم کارگردان : مجتبی طاهرخانی ، منشی صحنه : سمیرا برادری ، عکس : مسعود اشتری و مشاور زبان فرانسه : بابک رافت.

«این خلوت تنهایی » بعد از «ماه قرمز» برای سیمافیلم و «راز مهتاب » برای شبکه یک سیما، سومین فیلم تلویزیونی سعید ابراهیمی فر به حساب می آید. این فیلم در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها