
وی با اشاره به ابلاغ بخشنامه مربوط به ساعات کاری ادارات اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعت فعالیت تمامی دستگاههای اجرایی مشمول، بانکها، بیمهها، شهرداریها و نهادهای عمومی غیردولتی تا ۱۵ شهریورماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ تعیین شده است.جمالی در خصوص فعالیت ادارات در روزهای پنجشنبه نیز گفت ؛ ابلاغیه دورکاری پنجشنبه ها کماکان معتبر می باشد.معاون استاندار ضمن تاکید بر رعایت تناسب و عدالت در اجرای دورکاری پنجشنبه ها در واحدهای صف و ستاد دستگاههای اجرایی، تصریح کرد: شرایط فعالیت و ساعات کاری واحدهای عملیاتی دستگاههای ارائه کننده خدمات ضروری، خدمات شهری، تامین انرژی، درمانی و موارد مشابه، طبق شرایط و الزامات کاری مربوطه می باشد.جمالی هدف از اجرای این تصمیم را مدیریت مصرف انرژی، کمک به پایداری شبکه سراسری برق و تأمین رفاه عمومی عنوان کرد و افزود: خدماترسانی در این ساعات با ظرفیت کامل کارکنان انجام خواهد شد.وی همچنین بر ضرورت رعایت صرفهجویی در مصرف برق تأکید کرد و گفت: تمامی دستگاهها مکلف هستند یک ساعت پیش از پایان فعالیت اداری، سامانههای سرمایشی را خاموش کنند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند