اطلاع‌رسانی پیامکی برای صیانت از حقوق بیمه‌شدگان؛

ضرورت ثبت‌نام و به‌روزرسانی اطلاعات در سامانه غیرحضوری تأمین اجتماعی

کد خبر: ۱۵۰۴۸۵۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ در راستای ارتقای شفافیت و صیانت از حقوق بیمه‌شدگان، پیامک‌های ماهانه حاوی اطلاعات بیمه‌ای شامل روزهای بیمه‌پردازی، دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه و عنوان شغلی برای آن دسته از بیمه‌شدگانی ارسال می‌شود که در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان ثبت‌نام کرده‌اند.

بیمه‌شدگان برای بهره‌مندی از این خدمت، ضروری است با مراجعه به نشانی es.tamin.ir نسبت به ثبت‌نام، تکمیل یا به‌روزرسانی اطلاعات فردی، به‌ویژه شماره تلفن همراه خود اقدام نمایند. لازم به تأکید است که پیامک‌های اطلاع‌رسانی صرفاً به شماره تلفن همراه ثبت‌شده و متعلق به شخص بیمه‌شده ارسال می‌شود.

همچنین، در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در محتوای پیامک دریافتی که بعد از ثبت لیست بیمه توسط کارفرما ارسال می شود، امکان ثبت اعتراض از طریق شعب سازمان یا سامانه خدمات غیرحضوری فراهم است.

سازمان تأمین اجتماعی با هدف ارتقای کیفیت خدمات و حفاظت از منافع بیمه‌پردازان، اجرای این طرح را در دستور کار قرار داده است. چرا که بهره‌مندی از خدماتی نظیر برقراری مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی، غرامت ایام بیماری و فوت، مستقیماً به حقوق و مزایای ثبت‌شده، تعداد روزهای بیمه‌پردازی و عنوان شغلی وابسته است.

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی از تمامی بیمه‌شدگان دعوت می‌کند در راستای بهره‌مندی به‌موقع و صحیح از خدمات، هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه غیرحضوری es.tamin.ir یا برنامه کاربردی «تامین من» اقدام نمایند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین*/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
جا مانده از نسل هوش مصنوعی

در گفت‌وگو با یک جامعه‌شناس، تهدیدات و فرصت‌های هوش مصنوعی برای خانواده‌های ایرانی را بررسی کرده‌ایم

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

نیازمندی ها