
به گزارش جام جم آنلاین مازندران ،رحمان معصومی مدیرکل راهآهن شمال با اشاره به حادثه برخورد قطار با یک عابر پیاده اظهار کرد: برخورد قطار با عابر منجر به فوت بانوی قائمشهری شد.وی افزود: این اولین حادثه برخورد با قطار در سال ۱۴۰۴ است.مدیرکل راهآهن شمال با هشدار خطرات استفاده از هندزفری و تلفن همراه در هنگام عبور از خطوط، تصریح کرد: عملکرد خط ترمز قطارها زمانبر است و عابران باید با دقت بیشتری از ریل عبور کنند.معصومی خاطرنشان کرد: باوجود همه توصیهها بازهم افراد هشدارها و توصیهها را جدی نمیگیرند.این اتفاق بار دیگر اهمیت رعایت نکات ایمنی در مناطق نزدیک به خطوط ریلی را یادآور میشود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند