«محفل» با ۴۱ درصد مخاطب، صدرنشین بی‌رقیب!

معمولاً برنامه‌هایی با بودجه‌های کلان و چهره‌های شناخته‌شده شانس بیشتری برای جلب توجه دارند، اما محفل به پدیده‌ای کم‌نظیر تبدیل شده است؛ «محفل» با ۴۱ درصد مخاطب، صدرنشین بی‌رقیب تلویزیون و وی‌او‌دی‌ها شد. 
معمولاً برنامه‌هایی با بودجه‌های کلان و چهره‌های شناخته‌شده شانس بیشتری برای جلب توجه دارند، اما محفل به پدیده‌ای کم‌نظیر تبدیل شده است؛ «محفل» با ۴۱ درصد مخاطب، صدرنشین بی‌رقیب تلویزیون و وی‌او‌دی‌ها شد. 
کد خبر: ۱۴۹۷۹۴۹

نکته قابل‌توجه اینجاست که این آمار تنها مربوط به مخاطبان داخلی است؛ درحالی‌که «محفل» با محتوای قرآنی و جذابیت منحصربه‌فردش، در سطح بین‌المللی نیز طرفداران بی‌شماری دارد.

این آمار بر اساس گزارش مرکز مخاطب‌سنجی متا، وقتی شگفت‌انگیزتر می‌شود که بدانیم برنامه‌های پرهزینه‌ای مثل «جوکر» با ۲۹.۵ درصد، «زخم کاری ۴» با ۱۵ درصد، «قهوه پدری» با ۱۲ درصد و «گل یا پوچ» با ۹ درصد، علی‌رغم بهره‌گیری از سلبریتی ها، نتوانسته‌اند به محبوبیت «محفل» برسند.

«محفل» ثابت کرد که جذابیت واقعی، نه در زرق‌وبرق و بودجه‌های هنگفت، بلکه در روایت‌هایی است که از دل مردم برمی‌آید و به دل مردم می‌نشیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

سفیر کشورمان در عشق‌آباد در گفت‌وگو با «جام‌‌جم» ابعاد مختلف سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان و قزاقستان را تشریح کرد

سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

رویش زندگی از دل مرگ

همزمان با موافقت معاون رئیس‌جمهور با اهدای عضو ۲ فرزندش،در گفت‌وگو با دکتر امید قبادی، نایب‌رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چالش‌های این حوزه را بررسی کردیم

رویش زندگی از دل مرگ

نیازمندی ها