نکته قابلتوجه اینجاست که این آمار تنها مربوط به مخاطبان داخلی است؛ درحالیکه «محفل» با محتوای قرآنی و جذابیت منحصربهفردش، در سطح بینالمللی نیز طرفداران بیشماری دارد.
این آمار بر اساس گزارش مرکز مخاطبسنجی متا، وقتی شگفتانگیزتر میشود که بدانیم برنامههای پرهزینهای مثل «جوکر» با ۲۹.۵ درصد، «زخم کاری ۴» با ۱۵ درصد، «قهوه پدری» با ۱۲ درصد و «گل یا پوچ» با ۹ درصد، علیرغم بهرهگیری از سلبریتی ها، نتوانستهاند به محبوبیت «محفل» برسند.
«محفل» ثابت کرد که جذابیت واقعی، نه در زرقوبرق و بودجههای هنگفت، بلکه در روایتهایی است که از دل مردم برمیآید و به دل مردم مینشیند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگوی «جامجم» با هوشنگ توکلی پیرامون تجربه بازی در «مرگ تدریجی یک رویا»
طالقانی معتقد است سینمای ملی داشتن به هر قیمتی افتخار محسوب نمیشود، چون این مقوله تبدیل به یک ابژه شده و طرف غربی هر قدر خودمان را تحقیر کنیم، بیشتر به ما امتیاز میدهد
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد