به گزارش جام جم آنلاین، طبق مصوبه جلسه شب گذشته، یکشنبه(۲۵ آذر ۱۴۰۳) هیئت دولت، با توجه به برودت هوا و مشکل ناترازی انرژی ساعت کاری ادارات تا پایان بهمن ماه از ساعت ۸ الی ۱۴ خواهد بود.
همچنين مقرر شد ادامه فعالیت روزانه در بخشهایی که امکان دورکاری برای آنها فراهم است، به صورت دورکاری باشد.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته