
حمید بروغنی درباره مشکلات تحقیقات بازار در ایران اظهار داشت : متاسفانه به اندازه کافی در کشور ما تحقیقات بازار صورت نمی گیرد و در نظر مدیران ارشد امری بی فایده به شمار میآید.
وی با بیان اینکه بیشتر شرکت های تحقیقات بازار ایران در تهیه متدولوژی تحقیق مناسب و فهم دقیق مشکل مشتری ضعف دارند افزود : ضعف در تحلیل و آنالیز نتایج و نبود الگو و چارچوب کاری مشخص از دیگر مشکلات تحقیقات بازار در ایران است.
بروغنی با بیان اینکه متاسفانه رصد هر روزه در بازار ایران صورت نمی گیرد تصریح کرد : شرکت های تحقیقات بازار هنوز توانایی انجام برخی تحقیقات پایه ای ساده را ندارند.
مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی درباره مشکلات صنعت بازاریابی در ایران افزود : شرایط مارکتینگ ایران در بینش آنی مخاطبان مطلوب نیست که می تواند با آموزش صحیح و تجربه مرتفع شود.
به گفته بروغنی نبود شرکت تخصصی فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ یکی از بزرگترین خلاها در ایران است و باید بودجه اختصاصی کافی در این حوزه در نظر گرفته شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
امیدعلی مسعودی معقتد است در سنت شیعی، گریه یکی از ابزارهای مهم انتقال معنا و حفظ هویت دینی بوده است
در گفتوگو با رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت بررسی شد
«جامجم آنلاین» در گفتوگو با دکتر مینو محرز، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بررسی کرد