این کمپین 360 درجه با هدف افزایش آگاهی از برند، کسب میزان تعامل بیشتر مخاطب با برند و کاراکتر آن (کاپیتان مالت ایچ) به صورت گسترده از اوایل مرداد ماه، آغاز و تا آبان ماه ادامه خواهد داشت.این کمپین در دوفاز؛ تبلیغات تلویزیونی، محیطی و تبلیغات دیجیتال طراحی شده است.
در تبلیغات محیطی رونمایی شده، بیلبوردها با استفاده از عناصر بصری هماهنگ باهویت برند طراحی شدند که توجه مخاطب خود را در تهران و سراسر شهرهای بزرگ ایران به خود جلب کردند. هم زمان با تبلیغات محیطی، تبلیغات تلویزیونی نیز اجرا شد. این تبلیغات با سناریویی جالبتوجه، لذت نوشیدن مالت ایچ را به تصویر میکشد و بیننده را در کسب تجربهای دلچسب و حسی خوب با خود همراه میکند.
کمپین " این یک داستان نوشیدنیست! " بر پایهی یک ایده خلاقانه و تعاملی بنا شده است. به صورتی که در فاز دو این کمپین، مالت ایچ با استفاده از گیمیفیکیشن (طراحی بازی دیجیتال) به شکل هوشمندانه توانست تعامل کاربران و مخاطبان خود را به سطح بالاتری برساند. داستان این بازی دیجیتالی حول سفر کاپیتان مالت ایچ به یک جزیره ناشناخته شکل میگیرد؛ جایی که او به دنبال گنجی پنهان است. در طی این سفر، چالشها و موانعی بر سر راه کاپیتان است که تنها با کمک مخاطبان میتواند از آنها عبور کند.
پیج اینستاگرام مالت ایچ در این کمپین با استقبال قابلتوجهی از مخاطبان خود روبرو شد. مخاطبانی که دوست دارند در کنار کاپیتان، این مسیر جذاب برای رسیدن به گنج پنهان را طی کنند و از عهده حل چالشهای پیش روی او برآیند. در مرحله نهایی داستان، کاپیتان مالت ایچ و مخاطبانش با یک چالش بزرگ روبهرو میشوند و آن برخورد کشتی با یک کوه بزرگ یخ است. برای عبور از این مانع، مخاطبان باید به یک لندینگپیج اختصاصی وارد شوند و در یک مأموریت گروهی شرکت کنند.
در این مأموریت، کاربران باید با ضربه زدن به کوه یخ، آن را شکسته و راه را برای پیشروی کشتی باز کنند.
در نهایت، این کاپیتان است که با کمک مخاطبان و همراهانش در این مسیر پر فراز و نشیب به جزیره ناشناخته وارد میشود و گنج را به دست میآورد. حس ماجراجویی در کنار شوق رسیدن به نتیجه که همان گنج داستان مالت ایچ است، این بازی را برای دوستدارانش مهیج کرده است.
گنج همان جوایز مخاطبان است که به 6 نفر از افرادی که تا پایان مسیر همراه کاپیتان داستان بودهاند، به هر یک مبلغ 30 میلیون تومان بهعنوان هدیه سفر، تعلق میگیرد.
در نتیجه نظرسنجیهای انجام شده در خصوص تبلیغات محیطی و دیجیتال کمپین مالت ایچ و طبق بررسی بازخوردهای کاربران در فضای دیجیتال، کمپین مالت ایچ توانسته است با ایده خلاقانه خود به درصد بالایی از تعامل با مخاطبان دست یابد. این کمپین با استفاده از سبک داستانسرایی و همراه کردن دوستداران خود در فضایی هیجانانگیز و دیجیتال، نهتنها توانست آگاهی از برند خود را افزایش دهد؛ بلکه میزان توجه و علاقه مخاطبان به کاراکتر برند مالت ایچ را نیز بالا برد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
درگفتوگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کردهایم