به گزارش جام جم آنلاین،کمال آبادی گفت: شرکت ملی گاز با اجرای طرحی موتورخانههای قدیمی و پرمصرف مشترکان بخشهای اداری، آموزشی، خانگی و نظامی را رایگان بهسازی و بروزرسانی میکند.
او افزود: در استان مرکزی تاکنون ۲۵۶ موتورخانه که انرژی حرارتی دو هزار و ۷۴۰ واحد مسکونی، اداری و یا آموزشی را تأمین میکند با هزینه ۱۴۰ میلیارد ریال بهسازی شده که تمام این هزینه توسط شرکت ملی گاز پرداخت شده و برای مشترکان کاملا رایگان بوده است.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند