خاطرات کاغذی

فقط یک گاو کوچک

خاطرات کاغذی

آلبوم خانواده خرس‌ها

خانواده خرس‌ها تشکیل شده بود از پدر (چارلی)، مادر (بثی) و یک پسر نوجوان و یک دختر کوچک. شخصیت محوری ماجرا‌ها اغلب پدر خانواده بود. او مردی مهربان، اما فوق‌العاده بدشانس و از نگاه همسرش پدری نالایق بود.
کد خبر: ۱۴۷۵۳۵۶
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر

همسر او زنی بد‌اخلاق بود که در روابط فرزندان با پدرشان معمولا جانب بچه‌ها را می‌گرفت و عکس‌العمل‌هایش آزاردهنده و خارج از منطق بود، خصوصا مواقعی که همسرش را به خاطر اشتباهاتش کوچک می‌شمرد. (آن وقت بود که بی‌فکری‌ها و دست‌و‌پاچلفتی‌بازی‌های چارلی در نگاه مخاطب رنگ می‌باخت و از مظلوم واقع شدنش در خانواده دلمان برایش می‌سوخت.)

پسرشان جونیور عاشق موسیقی بود و برای گروه ارکستر مدرسه انتخاب شده بود. اگرچه ذوق زیادی برای نواختن داشت، اما بهره هوشی بالایی نداشت و پدرش از شنیدن صدای ناهنجار ساز‌های او همیشه کلافه بود. خواهرش سوزی هم دست کمی از او نداشت. بچه‌ای پرسروصدا که عاشق شعبده بازی بود، اما او مثل برادرش استعداد هنری نداشت. 

"همت مومیوند"، "مهوش افشاری"، "تورج نصر"، "ناهید شعشعانی"و"علیرضا باشکندی" از صداپیشگان این کارتون خاطره انگیز بودند.

"آلبوم خانواده خرس ها"، (با عنوان انگلیسی: the bearys family album) محصول سال‌های ۱۹۶۲-۱۹۷۲ آمریکا که توسط "جک هانا" برای تولیدات والتر لانتز ساخته شد.

جک هانا در ابتدا این مجموعه کارتونی را بر اساس یک خانواده پنج نفره (چهار عضو خانواده و یک حیوان خانگی) طراحی کرد، اما هانا پس از کارگردانی دو فیلم کوتاه اول، استودیو را ترک کرد.

وقتی "پل جی اسمیت" کارگردان اصلی سریال شد، شخصیت مادر و دختر به تدریج کنار گذاشته شد تا بیشتر روی پویایی چارلی و جونیور تمرکز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها