فرمانده کل سپاه اعلام کرد؛

برای تأمین امنیت مرز‌ها هیچ‌گونه کوتاهی نخواهیم داشت

سرلشکر حسین سلامی،فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مرز‌ها باید در امنیت باشد، چراکه بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد، گفت در تأمین امنیت مرز‌ها کوتاهی نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۴۷۲۲۳۱
برای تأمین امنیت مرز‌ها هیچ‌گونه کوتاهی نخواهیم داشت

به گزارش جام‌جم‌آنلاین ازتسنیم،سرلشکرسلامی،فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مرز‌ها باید در امنیت باشد چراکه بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد، گفت در تأمین امنیت مرز‌ها کوتاهی نخواهیم کرد.

سردارپاسدارحسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه با بیان اینکه همه راهبرد‌ها باید مابه ازایی در روی زمین داشته باشد و هر کشوری اگر ابتکار عمل داشته باشد، اقتدار لازم را دارد و همه موفقیت‌ها اتصال به قدرت زمینی پیدا می‌کند، اظهار کرد: امنیت، رفاه و پیشرفت قدرت ها‌ی شیطانی معادل تخریب و قتل عام سایرین است و این معادله بعنوان نمونه کامل در غزه مشهود است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های زمینی جبهه حق از فرماندهان و رزمندگانی که به کوه‌ها معنا می‌بخشند، تشکیل شده و سربازان زینت حاکمان، والیان و سپر مردم هستند، افزود: مرز‌ها باید در امنیت باشد، چراکه بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد و ملزم به توسعه کمی و کیفی در همه زمینه‌ها هستیم.

با حضور فرمانده‌کل سپاه پاسداران و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، استاندار آذربایجان غربی، سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا، سردار نائینی معاون روابط عمومی سپاه و جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح، پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمودآبادی نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.

پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه که با هدف پشتیبانی از مأموریت‌های قرارگاه حمزه سیدالشهدا در منطقه شمال‌غرب افتتاح شد، پشتیبانی هوایی از پایگاه‌های مرزی در منطقه شمال‌غرب را انجام خواهد داد.

‌بالگرد‌های رزمی و هجومی شاهد ۲۷۸ و ۲۱۴، کبری ۲۰۹، میل ۱۷ و شناسایی ۲۰۶ ازجمله بالگرد‌های این پایگاه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها