معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح:

رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ ایران باشد

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ ایران باشد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی اراده خود را در استفاده از همه ظرفیت ها جهت پاسخ به تجاوز دشمنان به این آب و خاک را نشان داده است.
کد خبر: ۱۴۷۱۳۹۷

به گزارش جام جم آنلاین، سردار علی عبدالهی امروز، ۱۴ شهریورماه در یادواره ۱۴۲ شهید بخش کومله شهرستان لنگرود، دفاع مقدس را سرمایه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی و محور مقاومت دانست و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس هشت سال مقاومت و ایستادگی و شهامت و ایثار و شهادت بود.

وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان باید با معارف دفاع مقدس آشنا شوند، افزود: جمهوری اسلامی ایران آغازگر جنگ نبود و امام خمینی(ره) در آن دوران به عنوان سکاندار کشتی انقلاب، ذره ای از احکام اسلامی کوتاه نیامد و همه فرمان ها و دستوراتش چه در حکمرانی و چه در دفاع، بر مبنای احکام الهی بود.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به تجاوز رژیم بعث به مرزهای غربی کشور با تحریک و هدایت دشمنان، تصریح کرد: صدام با آمادگی کامل جنگ را آغاز کرد و وارد شهرهای ما شد، اما ملت ایران براساس آموزه های دینی و قرآنی، دفاع کردند و دشمن را از خانه شان راندند.

عبدالهی با بیان اینکه صدام با کمک انواع و اقسام امکانات و تجهیزات و تسلیحات شرق و غرب وارد جنگ با جمهوری اسلامی ایران شد، عنوان کرد: بزرگترین دستاورد شهدای دفاع مقدس برای ملت ایران و جهان اسلام، ایستادگی و مقاومت و پایداری تا پای جان در مقابل دشمنان بود.

وی دفاع از اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی را سیره شهدا دانست و یادآور شد: امنیت و قدرت و پیشرفت کشور حاصل جانفشانی شهدا و رزمندگان است که با جان و مال به میدان آمدند.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت ایران به دشمنان درس ایستادگی در برابر همه قدرت و سلاح آنان را دادند، خاطرنشان کرد: دشمنان ما خوار شده اند و جرات تجاوز به حریم جمهوری اسلامی را ندارند که نتیجه ایستادگی و مقاومت است و لذا امروز به استکبار جهانی می گوییم که بار دیگر ایستادگی ملت ایران را امتحان نکند.

وی تمثال شهدا را سند مقاومت ملت ایران دانست و افزود: اگر تهدیدی کشور را فرا بگیرد، همین جوانان به میدان خواهند رفت.

عبدالهی با بیان اینکه محور مقاومت در سوریه و لبنان و یمن و عراق دشمنان را زمین گیر کرده، ادامه داد: رزمندگان یمنی به تاسی از شهدای دفاع مقدس و با اراده ای راسخ در مقابل ناوهای تا بن دندان مسلح و انواع و اقسام زیردریایی های آمریکایی ایستادگی می کنند و کشتی های به مقصد اراضی اشغالی را هدف قرار می دهند.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به گذشت ۱۰ ماه از جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، یادآور شد: مردم غزه با مقاومت خود حماسه آفریدند و به فرموده رهبر انقلاب، شکست اسرائیل ترمیم ناپذیر است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با کمک های غرب بیش از ۴۰ هزار زن و کودک و پیر و جوان را در غزه به شهادت رسانده است، ادامه داد: مردم غزه در یک سرزمین بسیار کوچک با دست خالی می جنگند، اما دشمن صهیونیست از بمب ها و راکت ها و هواپیماها و پهپادهای سنگین استفاده می کند.

عبدالهی رژیم صهیونیستی را در پرتگاه سقوط دانست و عنوان کرد: ملت ایران از دفاع مقدس درس شهامت را آموخت و لذا جایگاهی رفیع در بین کشورهای آزادیخواه پیدا کرد؛ امروز ایران در جهان می درخشد و مایه دلگرمی مبارزین جهان اسلام و محور مقاومت است.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه جهانیان فهمیدند شعار سازمان های بین المللی برای دفاع از ملت ها و کشورها و حقوق بشر شعاری بیش نیست، اضافه کرد: سازمان های بین المللی ابزار دست آمریکا و اسرائیل و امپریالیسم جهانی هستند و جهانیان اکنون می توانند جنایتکارترین افراد روی زمین را بشناسند، زیرا چهره پلیدشان نمایان شده است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت قدرت دفاعی کشور در راستای فرهنگ و معارف دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها امکانات و سلاح دارند، اما اراده استفاده از امکانات و سلاح چیز دیگری است و دشمن می داند که در ایران اراده استفاده از آنها وجود دارد؛ در پاسخ به شهادت سردار سلیمانی، اقدام به زدن پایگاه عین الاسد با موشک های سنگین و نیمه سنگین کردیم، این در حالی است که در ۷۰ سال گذشته، به طور مستقیم به منافع آمریکا حمله نشده بود.

عبدالهی با اشاره به عملیات وعده صادق و هدف قرار گرفتن سرزمین های اشغالی، تاکید کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، پاسخ سختی در به شهادت رساندن مهمان عزیزمان، شهید اسماعیل هنیه خواهیم داد، اما زمان پاسخ را فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهان عالی کشور تعیین خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ ایران باشد، تصریح کرد: اسرائیل فکر نکند که پاسخی داده نخواهد شد، زیرا جمهوری اسلامی اراده خود را در استفاده از همه ظرفیت ها جهت پاسخ به تجاوز دشمنان به این آب و خاک را نشان داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها