رادیو اربعین، همراه زائران در مشهد مقدس تا پایان ماه صفر

رادیو اربعین، سه روز پس از اربعین حسینی به استقبال عاشقان حرم مطهر رضوی رفته و با برپایی استودیوی پخش در صحن آزادی، برنامه‌های زنده و متنوعی را برای زائران برگزار می‌کند. این رادیو که به پیگیری مشکلات زائران و اطلاع‌رسانی درباره مراسم‌های پایانی ماه صفر می‌پردازد، تا ساعت ۲۴ هر روز از شبکه رادیویی جوان نیز پخش خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۷۱۲۸۲

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، رادیو اربعین، سه روز پس از اربعین حسینی، در راستای همراهی با زائران، این بار به استقبال عاشقان و مشتاقان حرم مطهر رضوی رفته است.

این رادیو در تلاش است تا علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره مراسم‌های روزهای پایانی ماه صفر در مشهد مقدس، مشکلات زائران را نیز پیگیری کند.

رادیو اربعین با برپایی استودیوی پخش خود در صحن آزادی، از کنار زائران و عاشقان رضوی برنامه‌های متنوعی را در دو نوبت پخش می‌کند. 

سید مهدی تحویلدار، به عنوان گوینده این استودیو، با مخاطبان رادیو اربعین ارتباط برقرار کرده و از مهمانان مختلفی که هر یک روایت‌های شنیدنی و جذابی دارند، میزبانی می‌کند.

بخشی از برنامه‌های رادیو اربعین به صورت زنده و مستقیم از مشهد مقدس تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت. این رادیو از ساعت ۲۰ تا آخرین لحظات پخش امسال خود، یعنی ساعت ۲۴، به طور همزمان از شبکه رادیویی جوان نیز پخش می‌شود. 

همکاران رادیو جوان نیز با کمال میل همکاران رادیو اربعین را بدرقه کرده و امیدوارند که در ماه صفر سال ۱۴۰۴، این رادیو مجدداً فعالیت‌های خود را از سر گیرد.

این برنامه‌ها فرصتی استثنایی برای زائران و عاشقان اهل بیت (ع) فراهم می‌آورد تا در کنار هم، لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنند و از محتوای غنی و متنوع رادیو اربعین بهره‌مند شوند. 

با این اقدام، رادیو اربعین به عنوان یک رسانه محوری در ایام خاص ماه صفر، سعی در ایجاد فضایی معنوی و همراه با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها