سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد:

۱۷هزار شهید ترور، نتیجه حمایت غرب از منافقین است

کنعانی،سخنگوی وزارت خارجه گفت، ۱۷هزار شهید ترور ماحصل حمایت غرب از تروریست‌های منافقین است.
کد خبر: ۱۴۷۰۸۵۲

به‌گزارش‌جام‌جم‌آنلاین ازالعالم،کنعانی،سخنگوی‌وزارت‌خارجه گفت، ۱۷هزار شهید ترور ماحصل حمایت غرب از تروریست‌های منافقین است.

‏هشتم شهریور، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت جمهوری اسلامی ایران به دست منافقین مورد حمایت غرب و روز مبارزه با تروریسم، در خاطره ملت شریف ایران یادآور حقایقی تلخ و فراموش نشدنی است.

ناصرکنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در شبکه اجتماعی ایکس در پیامی به مناسبت «روز مبارزه با تروریسم» با اشاره به مطلب فوق نوشت: جریان منافقین که در چارچوب طراحی دشمنان در سودای دست‌یابی به قدرت در نظام انقلابی و اسلامی بر آمده از رأی مردم بودند، پس از ناکامی در این هدف، ابتدا مبادرت به ترور‌های کور مردم و ترور سازمان یافته مسئولین نظام نمودند، سپس سران تروریست آنان به فرانسه گریخته و با حمایت‌های مادی و معنوی برخی دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر، اقدامات جنایتکارانه خود را علیه جمهوری اسلامی، دولت و ملت ایران دنبال نمودند.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها درادامه حیات ننگین خود به دامان صدام جنایتکار پناهنده شدند و همراه با رژیم بعث علیه مردم کشور و هم‌وطنان خود وارد جنگ ناجوانمردانه شدند.

کنعانی نوشت: رذالت آن‌ها به این حد متوقف نگردید و با مزدوری برای آمریکا و رژیم صهیونیستی که مبدع و مروّج تروریسم دولتی بوده و هستند، در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران ایفای نقش نمودند و ... هفده هزار شهید ترور، ماحصل حیات ننگین گروهک منافقین مورد حمایت برخی دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر است که هم اکنون نیز از کمک‌های سیاسی و مالی به این تروریست‌ها دریغ نمی‌کنند؛ و صد البته که رویای پوچ و سودای شوم منافقین مطرود و حامیان منافق آنان هرگز جامه تحقق نخواهد پوشید.

وی در پایان هفته دولت و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی داشت و تصریح کرد که با آرمان‌های مقدس آنان و همه شهیدان سرافراز ایران عزیز تجدید بیعت می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها