سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد؛

ابراز تاسف از کشته و زخمی شدن تعدادی از زائران پاکستانی

کنعانی،سخنگوی وزارت خارجه از کشته و مجروح شدن جمعی از زائران پاکستانی در نتیجه واژگونی اتوبوس حامل آنان، ابراز تاسف کرد.
کد خبر: ۱۴۶۹۸۴۹

ابراز تاسف از کشته و زخمی شدن تعدادی از  زائران پاکستانی

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم،کنعانی،سخنگوی وزارت خارجه از کشته و مجروح شدن جمعی از زائران پاکستانی در نتیجه واژگونی اتوبوس حامل آنان، ابراز تاسف کرد.

ناصر کنعانی با پیامی در شبکه ایکس نوشت: کشته و مجروح شدن جمعی از زائران عزیز پاکستانی در نتیجه واژگونی اتوبوس حامل آنان، موجب تأسف و تأثر عمیق ما شد. با دولت همسایه و برادر پاکستان و خانواده‌های داغدیده صمیمانه ابراز همدردی می‌کنیم و از خداوند برای درگذشتگان علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌نمائیم.

ابراز تاسف از کشته و زخمی شدن تعدادی از  زائران پاکستانی

 

مراجع و نهاد‌های ذی‌ربط جمهوری اسلامی ایران با جدیت مشغول ادامه فعالیت‌های امدادی، خدماتی و درمانی هستند.

جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: ساعت ۲۱:۵۴ شب گذشته (سه‌شنبه۳۰مرداد)، یک دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی که در جاده‌های مواصلاتی استان یزد به سمت مرز چذابه در حرکت بود و قصد عزیمت به کربلای معلی را داشت در جاده دهشیر_میدان امام خمینی_روبروی پاسگاه دهشیر از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با دیوار اداره آموزش و پرورش دهشیر، واژگون شد.

در این حادثه، ٢١نفر مصدوم شدند که ۷ نفر به بیمارستان تفت و ۱۴نفر به بیمارستان ابرکوه انتقال یافتند و ۲۸نفر نیز در دم جان باختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها