مدیر روابط عمومی رادیو اربعین مطرح کرد:

رادیو اربعین؛ ارتباط نزدیک با زائران و شنیدن تجربیات معنوی آن‌ها

مدیر روابط عمومی رادیو اربعین از تولید برنامه‌های زنده و متنوع این شبکه در ایام اربعین خبر داد و تاکید کرد هدف ما ارتباط نزدیک‌تر با زائران و شنیدن تجربیات معنوی آنهاست. این برنامه‌ها شامل مصاحبه با زائران و کارشناسان مذهبی و پوشش اخبار سفر به کربلا است که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده است.
کد خبر: ۱۴۷۰۷۷۷

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، اکرم اویسی مدیر روابط عمومی رادیو اربعین در خصوص برنامه های رادیو اربعین بیان کرد: شبکه رادیویی اربعین در این ایام برنامه‌های زنده و متعددی را به منظور ارتباط نزدیک‌تر با زائران تولید و پخش می کند. این برنامه‌ها شامل گفت وگو با زائران، کارشناسان مذهبی و پوشش اخبار و رویدادهای مربوط به سفر به کربلا است. هدف ما این بود که صدای زائران را انعکاس بدهیم و تجربیات معنوی آن‌ها را به گوش دیگران برسانیم.مدیر روابط عمومی رادیو اربعین، در این باره اظهار داشت: همکاران ما تلاش کردند تا در این ایام، زائران را در مرکز توجه قرار دهند و از صمیم قلب با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. برنامه‌های ما فرصتی بود تا زائران تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و از حال و هوای اربعین بگویند.

وی افزود: همچنین، رادیو اربعین به تهیه و پخش مستندهایی از سفر زائران و تجربیات معنوی آن‌ها پرداخت. این مستندها به خوبی توانستند فضای معنوی و حسینی این ایام را به تصویر بکشند و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند. علاوه بر این، برنامه‌های تربیتی و مشاوره‌ای نیز برای زائران پخش شد تا آن‌ها با آرامش و آمادگی بیشتری به سفر معنوی خود بپردازند.

اویسی در ادامه به بخش های مختلف رادیو اربعین اشاره کرد و گفت: از دیگر فعالیت‌های رادیو اربعین در این ایام می‌توان به پخش موسیقی‌های مذهبی و نوای عاشورایی اشاره کرد. این موسیقی‌ها به زائران کمک کرد تا فضای معنوی بیشتری را تجربه کنند و احساس نزدیکی بیشتری به فرهنگ اربعین حسینی داشته باشند. همچنین، با همکاری گروه‌های مختلف، برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی نیز تولید شد که در آن زائران با آداب و رسوم اربعین آشنا شدند.

وی افزود: رادیو اربعین همچنین با ایجاد بسترهای زنده، امکان شنیدن برنامه‌ها را برای زائران در هر نقطه‌ای فراهم کرد. این اقدام به ویژه در شرایطی که زائران در مسیر کربلا بودند، بسیار مورد توجه قرار گرفت و نشان‌دهنده تلاش این رسانه برای خدمت‌رسانی به زائران بود. ما از تمامی زائرانی که با ما همراه بودند و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذاشتند، قدردانی می‌کنیم. همچنان در خدمت زائران و عاشقان اباعبدالله حسین (ع) خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده نیز با برنامه‌های بهتر و متنوع‌تر، کنار مخاطبین عزیز باشیم.

اویسی تاکید کرد: این شبکه با مدیریت جواد تشکری از اول ماه صفر به روانه آنتن شبکه رادیویی اربعین شد و این روند تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت. رادیو اربعین با همکاری چند بخش و گروه برنامه‌ریزی فعال شده است که شامل برنامه‌سازان، کارشناسان فضای مجازی، گویندگان، نویسندگان و تیم هماهنگی و ارتباطات می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رادیو اربعین به صورت ۲۴ ساعته و زنده پخش می‌شود. برنامه‌های این شبکه در پنج گروه زمانی تقسیم‌بندی شده‌اند. گروه اول از ساعت ۶ تا ۱۰، گروه دوم از ساعت ۱۰ تا ۱۴، گروه سوم از ساعت ۱۴ تا ۱۶، گروه چهارم از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و گروه پنجم از ساعت ۱۹ تا ۲۴. این شبکه از طریق رسانه‌های مختلفی نظیر رادیو جوان، شبکه حبیب و ایرانصدا به صورت زنده پوشش داده می‌شود.

وی در ادامه به کسانی که در این برنامه رادیویی نقش داشتند اشاره و گفت: مدیریت طرح و برنامه ریزی با حامد قزلو و مدیریت فضای مجازی این شبکه بر عهده حسین رضایی و همراه با همکاری افرادی چون، علیرضا طهرانی‌نیا، امیرحامد حاتمی و امیرحسین سیدآقایی است. 

همچنین تهیه‌کنندگان این رادیو، محمد جوادی‌نژاد، عباس پیری، مینا نیکانیک، امیرحسین ثقفی، مجتبی امیری و رضا شایانی معصومه ملالو و همچنین گویندگان این شبکه شامل مجید عسگری، ابوالفضل اینانلو، حمید عبیری، فاطمه امجدیان، سمانه مبلغ حسینی، تیمور کوشکی، فاطمه میناخانی و آسیه گرجی، رامتین چیتسازان هستند. گروه هماهنگی شامل پورمند، پویا رضایی، مصطفی طالبیان و بابک شکری، فرزاد محمدی راد، سپیده آقاجانی و دیگر دوستان زحمت زیادی برای این رادیو کشیدند.

رادیو اربعین از فرکانس ۹۵.۵ مگاهرتز پخش می‌شود و تا پایان ماه صفر به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها