اعلام حمایت جمعی از نخبگان، متخصصان و تشکل‌های حوزه کشاورزی از دکتر غلامرضا نوری قزلجه

دکتر آیدین حمیدی دانشیار پژوهش مؤسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و رییس انجمن علمی بذر ایران از اعلام حمایت جمعی از نخبگان، متخصصان و تشکل‌های حوزه کشاورزی از دکتر نوری قزلجه گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد .
دکتر آیدین حمیدی دانشیار پژوهش مؤسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و رییس انجمن علمی بذر ایران از اعلام حمایت جمعی از نخبگان، متخصصان و تشکل‌های حوزه کشاورزی از دکتر نوری قزلجه گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد .
کد خبر: ۱۴۶۹۶۹۴
نویسنده شبیر دائمی

دکتر آیدین حمیدی در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار جام جم آنلاین در گرگان گفت :  جمعی از نخبگان، متخصصان و تشکل‌های حوزه کشاورزی از جمله انجمن علمی کشاورزی ایران ، انجمن علمی بذر ایران ، کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از جمله حامیان نوری وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی هستند.

حمیدی افزود : دکتر غلامرضا نوری قزلجه در سال1349 در قزلجه آذربایجان شرقی متولد شده و پس از پشت سر گذاشتن دوران ابتدایی در محل تولد خود، دوره متوسطه را در هنرستان کشاورزی تبریز سپری کرده و در سال 1367 جهت تحصیل در مقطع کارشناسی مهندسی کشاورزی-دامپروری راهی دانشگاه شده و سپس مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی گرایش سیاست و توسعه کشاورزی و دکترای اقتصاد کشاورزی گرایش سیاست و توسعه کشاورزی را دریافت کرده است و در دهه هفتاد به استخدام وزارت جهاد کشاورزی درآمد و سابقه ۳۰ سال خدمت در این وزارتخانه را در مقاطع مدارج مختلف از کارشناسی تا مدیریت شهرستان را در کارنامه دارد و در سمت­هایی ازجمله کارشناسی، ریاست اداره، معاونت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فعالیت کرده است . دکتر نوری قزلجه در سال 1385 با عضویت در شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به عنوان رئیس کمیته ارتقاء توانمندی­های حرفه­ای و ساماندهی اشتغال سازمان استان مشغول شد .

دکتر حمیدی گفت : دکتر نوری قزلجه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در انتخابات 12 اسفند ماه سال 1390 شرکت کرد، و توانست به­عنوان نماینده مردم بستان­آباد به مجلس راه یابد و  پس از پایان دوره نهم مجلس به­عنوان جانشین قائم مقام وزیر کشاورزی منصوب شد و پس از آن به­عنوان معاون ارتباطات حوزه ریاست مجلس و سرانجام به­عنوان معاون اجرایی  دکتر  لاریجانی رییس مجلس منصوب شد، و تا آغاز دوره یازدهم مجلس در این سمت باقی ماند.

حمیدی گفت : نوری قزلجه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس نیز توانست با جلب اعتماد مردم برای بار دوم راهی مجلس شده و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی از حوزۀ انتخابیۀ بستان‌آباد در استان آذربایجان شرقی بوده  است و همواره مدافع سرسخت بخش کشاورزی و منافع کشاورزان در مجلس بوده است .

حمیدی تصریح کرد : دکتر غلامرضا نوری قزلجه اگر بتواند رای اعتماد مجلس را کسب کند ، از معدود وزرای جهاد کشاورزی می­شود که تمام سوابق تحصیلی، خدمتی و تجربی‌اش کاملاً مرتبط با بخش کشاورزی است ، بنابراین جمعی از نخبگان، متخصصان و تشکل‌های حوزه کشاورزی از جمله انجمن علمی کشاورزی ایران، بخشی از کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از جمله حامیان نوری به­ عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی هستند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها