وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ما در حالت آماده‌باش هستیم
افزایش اختلافات در میان صهیونیست‌ها؛

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ما در حالت آماده‌باش هستیم

هشدار افسران صهیونیست درباره سناریویی در جبهه شمالی:

احتمال حمله زمینی حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ها

رژیم صهیونیستی، در حالی‌که خود را برای پاسخ انتقام‌جویانه ایران و حزب‌ الله لبنان آماده می‌کند در کنار نگرانی‌ها از حملات موشکی و پهپادی به فلسطین اشغالی، ترس جدیدی نیز در مورد سناریوی حمله به جبهه شمالی دارد.
کد خبر: ۱۴۶۸۵۹۳

به گزارش جام جم آنلاین از العالم، در حالی‌که جبهه داخلی رژیم صهیونیستی منتظر حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران و مقاومت لبنان در پاسخ به ترور شهیدان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و فواد شکر از فرماندهان نظامی حزب‌الله است، افسران فرماندهی شمال ارتش این رژیم در مورد تهدید دیگری که نشان‌دهنده حمله زمینی به شهرک‌های مستقر در مرز شمالی است هشدار می‌دهند.

افسران صهیونیست ابزار نگرانی کرده‌اند که برخلاف افکار عمومی، یگان ورزیده «رضوان» حزب‌ الله لبنان می‌تواند با نفوذ به یک شهرک، حمله سازمان‌یافته‌ای در مرزها انجام دهد.

پایگاه والا به نقل از این افسران نوشت: چرا حزب‌الله اکنون این کار را انجام نداده است، زیرا قبلاً تصمیمی در این خصوص نگرفته بود.

این افسران افزودند: هر کسی که فکر می کند حزب‌ الله گروهی را برای وارد کردن به خاک اسرائیل آموزش نمی‌دهد، در اشتباه است.

به گفته این افسران، حزب‌ الله می‌تواند با نفوذ به یک شهرک یا موضع ارتش اشغالگر در مرزها، پرچم را آنجا به اهتزاز درآورد و ساختمان‌های زیادی را بسوزاند که تصویری از پیروزی است.

این افسران همچنین تأکید می‌کنند که نیروهای حزب‌ الله با چنین اقدامی می‌توانند کل منطقه شمال را تحت تأثیر قرار دهد و اسرائیلی‌ها را در آنجا به وحشت بیندازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها