پیام شهردار اهواز به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

رضا امینی شهردار اهواز در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۱۴۶۷۸۹۶

جام جم آنلاین - خوزستان، رضا امینی شهردار اهواز در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت، در این پیام آمده است:

امروز مصادف است با سالگرد شهادت یکی از طلایه داران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی شهید محمود صارمی، شهید صحنه خبر و رسانه. این روز به پاسداشت این شهید بزرگوار و تمامی کوششگران فهیم و توانمند دنیای رسانه و خبر در کشورعزیزمان به نام روز خبرنگار ثبت شده است.  

 

خبرنگاران سنگرسازان عرصه فرهنگ، اطلاع رسانی و رسانه هستند. آنها چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند و می توانند با نقد منصفانه و ارائه پیشنهاد و راهکار در ارتقا مدیریت شهری موثر و راهگشا باشند. 

 

یک جامعه زنده، برای این که بتواند از بحران ها گذر کند، احتیاج دارد که واقعیت ها را بداند، خبرنگارها می توانند واقعیت ها را به مردم بازگو کنند و از واقعیت های موجود برای جامعه امید بسازند؛ زیرا انتشار اخبار ناامید کننده، آرامش مردم و جامعه را به هم می زند و ممکن است حتی سبب افزایش مشکلات و آسیب های اجتماعی گردد. 

 

اینجانب فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران متعهد و دلسوز ایران اسلامی بویژه اصحاب ارزشمند رسانه های استان و خبرنگاران سختکوش اهوازی که همواره در راستای تعالی و ارتقای این شهر قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می دانید، تبریک عرض می نمایم.

رضا امینی

شهردار اهواز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها