سی ان ان: 

حمله ایران احتمالاً بزرگ‌تر و پیچیده‌تر از وعده صادق است

شبکه آمریکایی «سی ان ان» به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش کرد که پاسخ ایران به ترور اسماعیل هنیه احتمالاً بزرگ‌تر و پیچیده‌تر از وعده صادق خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۶۷۳۱۱

به گزارش جام جم آنلاین، در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر ارشد حماس اسماعیل هنیه، مقام‌های آمریکایی در گفتگو با شبکه «سی ان ان» پیش‌بینی کردند که حمله انتقام‌جویانه ایران ظرف روز‌های آینده انجام می‌گیرد.

طبق این گزارش، مقام‌های آمریکایی برآورد کرده‌اند که احتمالاً حمله جمهوری اسلامی ایران مشابه حملات موشک‌های بالستیک و پهپادی ایران در ماه آوریل که در پاسخ به حمله ساختمان کنسولی ایران در دمشق صورت گرفته باشد، اما احتمالاً از آن بزرگ‌تر و پیچیده‌تر باشد و در هماهنگی با نیرو‌های مقاومت منطقه صورت بگیرد.

دبیرکل حزب‌الله سیدحسن نصرالله در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرمانده حزب‌الله فواد شکر و رهبر ارشد حماس اسماعیل هنیه، اشاره کرد که احتمالاً یک حمله هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی در جریان باشد.

وی در سخنرانی پنجشنبه هفته گذشته خود تصریح کرد «از آن‌جایی که آن‌ها با همه وارد دعوا شده‌اند، نمی‌دانند که پاسخ از کجا خواهد بود.. ممکن است این پاسخ جداگانه یا هماهنگ باشد».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها