سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد

پاسخی آشکار و قاطع به رژیم صهیونیستی

 اقدامات تروریستی اخیر آخرین تقلا‌های مقامات رژیم صهیونیستی است. در واقع محور مقاومت با این اقدامات برای خونخواهی و مجازات سخت رژیم صهیونیستی مصمم‌تر شده است. در این بین البته جمهوری اسلامی ایران جدا از پاسخ گروه‌های مقاومت حتما به متجاوز خیلی آشکار و با قطعیت پاسخ خواهد داد. 
 اقدامات تروریستی اخیر آخرین تقلا‌های مقامات رژیم صهیونیستی است. در واقع محور مقاومت با این اقدامات برای خونخواهی و مجازات سخت رژیم صهیونیستی مصمم‌تر شده است. در این بین البته جمهوری اسلامی ایران جدا از پاسخ گروه‌های مقاومت حتما به متجاوز خیلی آشکار و با قطعیت پاسخ خواهد داد. 
کد خبر: ۱۴۶۷۳۲۹
نویسنده ابراهیم رضایی | سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در کشورمان را باید به مثابه تجاوز به خاک و تمامیت ارضی کشور محسوب کرد. به همین دلیل خونخواهی شهید اسماعیل هنیه را وظیفه خود می‌دانیم و براساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد در مقام دفاع از خود با متجاوز برخورد خواهیم کرد.

به این ترتیب خونخواهی شهید اسماعیل هنیه حق ماست و نباید فراموش کرد که ایشان مهمان رسمی جمهوری اسلامی ایران بود و در سفری دیپلماتیک برای مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان میزبان ایشان بودیم. این در حالی است که ترور شخصیتی که مهمان کشورمان است، برای ما گران و غیر قابل تحمل است.

 علاوه بر این باید تاکید کرد که ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران نه فقط مشکلات نتانیاهو و صهیونیست‌ها را برطرف نخواهد کرد، بلکه مشکلات آن‌ها را نیز افزایش خواهد داد، در واقع این اقدامات تروریستی آخرین تقلا‌های مقامات رژیم صهیونیستی است. زیرا مجازاتی سخت و پاسخی موثر به آن‌ها داده خواهد شد. در واقع محور مقاومت با این اقدام برای خونخواهی و مجازات سخت رژیم صهیونیستی مصمم‌تر شده است. به این شکل جمهوری اسلامی ایران جدا از پاسخ گروه‌های مقاومت حتما به متجاوز خیلی آشکار و با قطعیت پاسخ خواهد داد. به عبارت دیگر آن‌ها باید در انتظار پاسخ دردناک و پشیمان کننده ما باشند.
 
در این بین لازم به یادآوری است که آمریکا نیز همواره در این جنایت‌ها رژیم صهیونیستی را همراهی کرده است. در واقع همه تجاوز‌های رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایش با حمایت آمریکا انجام شده است. برای نمونه قتل عام بیش از ۴۰ هزار نفر در جنگ غزه با سلاح و پول آمریکا انجام شده است. علاوه بر این بنیامین نتانیاهو در سفر به آمریکا نیز مجوز ترور رهبران مقاومت مانند فواد شکر در لبنان و شهید اسماعیل هنیه را در تهران از آمریکایی‌ها دریافت کرد. با این حال آمریکایی‌ها به دلیل ترس از مجاهدان مقاومت جرات نمی‌کنند، همراهی با نتانیاهو را اعلام کنند. اما همه شواهد نشان می‌دهد که در پشت صحنه ترور‌های اخیر آمریکایی‌ها قرار دارند.

بنابراین با حمایت آمریکایی‌ها شاهد فعالیت یک باند تبهکار در منطقه هستیم که در ۵۰ سال اخیر هرجا در منطقه ترور و جنایتی اتفاق افتاده است، رد پای رژیم صهیونیستی نیز در آنجا به چشم می‌خورد. علاوه بر این بررسی رسانه‌های رژیم صهیونیستی بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه نیز نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی باندی جنایت‌کار است، زیرا بعد از این عملیات تروریستی همه رسانه‌های رسمی این رژیم از ترور دیپلمات و شخصیت‌های سیاسی دفاع می‌کنند. البته مستندات بسیاری در این خصوص وجود دارد، زیرا رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم عامل ترور بسیاری از رهبران گروه‌های مقاومت بوده است و مانند باند‌های جنایتکار برای حذف فیزیکی این افراد از روش‌هایی مانند انفجار، مسموم کردن و یا بمب گذاری استفاده می‌کند. به همین دلیل باید تاکید کرد که ما با رژیمی تبهکار و تروریست روبرو هستیم که صد‌ها هزار نفر از مردم جهان اسلام را به شهادت رسانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها