جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود
بیانیه شورای نگهبان به مناسبت شهادت هنیه:

جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

الکعبی: اسرائیل و آمریکا درهای جهنم را به روی خود بازکردند

دبیرکل جنبش نجباء از گروه‌های مقاومت اسلامی عراق در واکنش به اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها درهای جهنم را به روی خود باز کردند.
کد خبر: ۱۴۶۶۹۶۶

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجباء از گروه‌های مقاومت اسلامی عراق با محکوم کردن جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در‌های جهنم را به روی خود باز کردند.

وی تصریح کرد که آن‌ها هرگز با این اقدامات بزدلانه نجات پیدا نخواهند کرد و این ترور‌ها در ماه محرم الحرام، هرگز ما را از ادامه راه بازنخواهد داشت، بلکه سبب افزایش عزم و اراده ما خواهد شد.

شیخ الکعبی با تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت ما ثبات قدم را از مکتب کربلای امام حسین (ع) الهام می‌گیریم، شهادت راه و شیوه ما است و به آن افتخار می‌کنیم، پیروزی فقط از سوی خداست.

صبح امروز، چهارشنبه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای خبر شهادت اسماعیل هنیه را تأیید و اعلام کرد: با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها