عیسی عباسی، سکاندار شورای اسلامی شهر بندرعباس شد

یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستورکار انتخاب هئیت رئیسه سال چهارم ششمین دوره این شورا تشکیل شد.
یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستورکار انتخاب هئیت رئیسه سال چهارم ششمین دوره این شورا تشکیل شد.
کد خبر: ۱۴۶۶۸۰۷

هرمزگان-جام جم انلاین-یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستورکار انتخاب هئیت رئیسه سال چهارم ششمین دوره این شورا تشکیل شد.

عیسی عباسی  و  اسماعیل رئیسی  برای ریاست سال چهارم شورا کاندیدا شدند که عباسی با ۶ رای سکاندار شورای اسلامی شهر بندرعباس شد.

همچنین حجت الاسلام حیدری سراجی و احمد کناری نژاد کاندیدای نائب رئیسی سال چهارم بودند که حیدری سراجی با ۶ رای موافق انتخاب شد. فریده عامری با ۶ رای منشی اول شورا برای سال چهارم شدند.

 

 رئیس شورای ششم شهر بندرعباس در نطق پیش از دستورکار ضمن بیان اینکه حضور رژیم صهیونیستی نقض عظیمی در اهداف برگزاری المپیک است، عنوان کرد: یکی از مشکلات اخیر شهر بندرعباس، کمبود آمبولانس در شهر بندرعباس است. متاسفانه اگر با اورژانس بندرعباس تماس بگیرید مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا آمبولانس به صحنه حوادث و وقایع برسد.

مصیب نظری با بیان اینکه این انتقاد به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیست، افزود: صنایع و بنگاه‌های اقتصادی این بار جمعیتی و آلودگی را ایجاد کردند اما به دنبال خدمات اجتماعی نیستند.

عضو شورای شهر بندرعباس، با اشاره به اینکه ۱۲ دستگاه آمبولانس در شهر بندرعباس فعالیت می کنند،اضافه کرد: اگر ۱۳ نفر همزمان تماس بگیرند، حداقل یک نفر جان می‌سپارد.

وی  با بیان این موضوع که خدمات پزشکی برای شهر با حمایت صنایع باید میسر شود، مطرح کرد: در هفته اخیر اتفاق تلخی در یکی از محلات شهر بندرعباس افتاد (ریزش کوه بر یک خانه)؛ ۴۴ درصد شهر بافت فرسوده است اما صنایع خدماتی نداده‌اند و پای کار نیستند.

عضو شورای شهراسلامی بندرعباس، بیان داشت: آنچه باید بانک زمین در اختیار شهرداری بندرعباس قرار دهد برای توافق با مردم کنند این اتفاق نیفتاده است و شاهد اتفاقات تلخ هفته‌های اخیر هستیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها