رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خواستار شد

توسعه شهر بندرعباس با بهره گیری از ظرفیت شورای مشورتی ادوار گذشته

نخستین جلسه مجمع مشورتی اعضای ادوار شورای اسلامی شهربندرعباس با هدف بیان دیدگاه ها و ارائه راهکارهای  مختلف برای توسعه بهتر شهر و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان برگزار شد.
نخستین جلسه مجمع مشورتی اعضای ادوار شورای اسلامی شهربندرعباس با هدف بیان دیدگاه ها و ارائه راهکارهای  مختلف برای توسعه بهتر شهر و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۷۵۴۰


هرمزگان-جام جم انلاین-نخستین جلسه مجمع مشورتی اعضای ادوار شورای اسلامی شهربندرعباس با هدف بیان دیدگاه ها و ارائه راهکارهای  مختلف برای توسعه بهتر شهر و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، در این جلسه مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: با بهره گیری ازظرفیت حداکثری شورای مشورتی ادوار گذشته،می توان خدمات بهتری به شهروندان ارائه  کرد.
وی ابرازامیدواری کرد: جلسه مجمع مشورتی اعضای ادوار شورای اسلامی شهربندرعباس هر دو ماه یکبار یا به شکل فصلی برگزارشود، تا به تصمیم‌گیری بهتری برای توسعه شهر برسیم.
سید محمدرضا موسوی سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این جلسه گفت: استفاده از توان فنی و تجربه عملی اعضای شورای ادوار گذشته و بررسی نگاه کارشناسی آنها در موضوعات مختلف، به ویژه مواردی که شهروندان به آن اشاره کرده‌اند، به ما کمک می‌کند تا کارها را با کیفیت بهتر دنبال و انجام دهیم.


وی افزود: شورای اسلامی شهر بندرعباس نخستین شورایی است که مجمع مشورتی شورای ادوار گذشته را درکشور تشکیل داده است.


دراین جلسه،اعضای شورای ششم شهر بندرعباس،تشکیل کمیسیون های مختلف با عضویت اعضای شورای مشورتی ادوار گذشته را خواستارشدند.


 بنا به گفته این اعضا، برای اجرایی شدن دیدگاه ها، پیشنهادات و راهکارهای خدمات رسانی بهتر به شهروندان،مسائل و موارد مطرح شده در این جلسات، در صحن شورای ششم به بحث گذاشته تا به صورت قانونی، قابلیت اجرایی شدن داشته باشد.


در ادامه این جلسه اعضای ادوار گذشته شورای شهر بندرعباس به مشکلات ریز و درشت شهر پرداختند.ساماندهی ساحل سورو و اختصاص پارکینگ برای خودرو مسافران در این منطقه، شناشنامه دارکردن درختان شهر، توسعه فضای سبز، ساماندهی بازار مرکزی میوه و تره بار، بهسازی و زیبا سازی ورودی های غربی، شرقی شهر، زیباسازی حریم ورودی و خروجی میدان راه آهن، زیبا سازی ورودی میدان باهنر تا میدان سایت، بهسازی ورودی پل محمد رسول الله، اجرای طرح های مختلف با هدف کاهش ترافیک درنقاط شهری، کاشت درختان بومی مثمر و سازگار با اقلیم شهر بندرعباس ازجمله موارد مهمی بود که دراین جلسه مطرح شد.


حفظ و نگه داری از طرح ها و پروژه های شهری(همچون باغ پرندگان که به دلیل بی توجهی به حفظ آن ازبین رفت) ازنکات برجسته این جلسه بود که اعضای فعلی وادوار گذشته بارها به آن اشاره کرده و خواستارتوجه بیش از پیش شهرداری به این موضوع شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها