صادقانه با مخاطبان

طرح صفحه اول روز گذشته جام‌جم درخصوص مراسم تنفیذ با واکنش‌هایی روبه‌رو شدکه بی‌تردید نیازمند توضیحاتی ضروری است.
کد خبر: ۱۴۶۶۶۸۴
نویسنده مهدی گیوه‌کی / مدیر مسئول روزنامه‌ جام‌جم

دراین رابطه می‌توان گفت:

۱-این طرح براساس تلاش برای جانمایی تیتردرصفحه و کارگرافیکی صورت گرفته و دربطن ومتن خودبری ازهرگونه شیطنت سیاسی و جریانی است. لازمه اقدام حرفه‌ای و اخلاقی دراین رابطه عذرخواهی ازمخاطبان و مسئولان محترم قوا و تمام کسانی است که به نوعی از این موضوع مکدر شده‌اند.

۲- روند فعالیت‌های رسانه‌ای جام‌جم درانتخابات ریاست‌جمهوری و پس از آن، گویای تلاش برای عدم ورود به مناسبات سیاسی و طیف‌بندی‌های رایج بوده است. عدم حمایت از جریان‌ها و کاندیدا‌ها به‌صورت مصداقی و نصب‌العین قرار دادن  منویات مقام معظم رهبری مبنی بر راهبرد افزایش مشارکت و پرهیز از تخریب‌های رایج انتخاباتی خود گواهی است بر این ماجرا.

۳ - در شرایطی که روزنامه جام‌جم طی روز‌های گذشته بر ضرورت توجه به وفاق و تلاش برای افزایش سرمایه اجتماعی و کارآمدی دولت تاکید داشته، تعریف اشتباه این روزنامه ذیل پروژه‌های سیاسی  ومتهم سازی آن به نقار، اقدامی به‌دور از انصاف است.

۴ - جام‌جم بابت اشتباه صورت گرفته، عقلانی‌ترین اقدام را عذرخواهی می‌داند، اما آیا جریان‌ها و چهره‌هایی که بار‌ها به‌دنبال تولید تنش بوده و تخریب و سیاه‌نمایی را بخشی از ماموریت‌های خود می‌پندارند و امروز و دیروز با راهبری یک  پروژه  وبیان این‌که جام‌جم بهانه است صداوسیمانشانه است، حاضربه عذرخواهی بابت ایجاد نقارو رویه‌ها وکنش‌های ضدمردمی خودهستند؟ ما روزنامه‌نگاریم وبه سهم خوداشتباه‌مان رامی‌پذیریم چراکه سیاست‌پیشه نیستیم. سیاست‌پیشگان که امروز نیت‌خوانی می‌کننداماچرا درخلوت آن کاردیگر می‌کنند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها