احزاب آمریکا یک سیاست را نسبت به ایران دنبال می کنند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نباید تصور کنیم که وجود یکی از دو حزب جمهوریخواه یا دموکرات برای ما تفاوت دارد. چرا که هر دو یک سیاست را دنبال می‌کنند و به دنبال این هستند که از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنند.
کد خبر: ۱۴۶۶۶۰۶

احزاب آمریکا یک سیاست را نسبت به ایران دنبال می کنند

به گزارش جام جم ابوالفضل ظهره‌وند در گفتگو با جام‌جم آنلاین گفت: آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران اصول ثابتی دارد که  با تغییر و آمد و رفت احزاب تغییری ایجاد نمی شود.
وی افزود: 
از جمله این اصول این است که ایران به عنوان تهدید است و اینکه ایران نباید الهام بخش بوده و توان دفاعی و بازدارندگی مستقلی از غرب داشته باشد.
ظهره‌وند تصریح کرد: در عین ثابت بودن اصول سیاست خارجی آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران، صرفا نوع برخورد احزاب این کشور با ایران متفاوت است؛ به این معنی که دموکرات ها رویکرد نرمی نسبت به ایران دارند اما جمهوریخواهان چنین برخوردی ندارند.

احزاب آمریکا یک سیاست را نسبت به ایران دنبال می کنند


وی تاکید کرد: موضع احزاب آمریکا نسبت به ایران یکی است و صرفا روش برخوردشان متفاوت است.
ظهره وند تاکید کرد: ترامپ یا بایدن یا هر فرد دیگری بر سر قدرت باشد مهم نیست چرا که آنها منافع ملی را تابعی از جریانات نمی دانند و برای منافع ملی خود چارچوب مشخصی تعریف کرده اند.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: چه ترامپ جمهوریخواه و چه هر فرد دیگری از دموکرات ها؛ در بسیاری از سیاست‌ها درباره ایران نگاه مشترک دارند هر چند در روش متفاوت باشند، اما نتیجه یکی خواهد بود.
ظهره وند تصریح کرد: ترامپ از برجام خارج شد و عدم پایبندی خود به توافق هسته‌ای را نشان داد، همین وضعیت را بایدن نیز داشت؛ بایدن نیز به برجام بازنگشت و تحریم‌های ببشتری را علیه ایران اعمال کرد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: نباید تصور کنیم که وجود یکی از دو حزب جمهوریخواه یا دموکرات برای ما تفاوت دارد. چرا که هر دو یک سیاست را دنبال می‌کنند و به دنبال این هستند که از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنند و از مخالفان ایران حمایت کنند، این سیاست‌های همیشگی آمریکاست.
وی خاطر نشان کرد: سیاست و هدف نهایی دموکرات ها و جمهوریخواهان در قبال ایران فرقی با هم ندارد، با این وجود برای ملت و کشور ایران ترامپ جمهوریخواه با دموکرات ها فرقی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها