مهلت یک هفته‌ای برای نوبت گیری نوآموزان بدو ورود به دبستان خراسان جنوبی

سامانه نوبت گیری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان خراسان جنوبی از امروز فعال شد.
کد خبر: ۱۴۶۵۶۵۷

مهلت یک هفته‌ای برای نوبت گیری نوآموزان بدو ورود به دبستان خراسان جنوبی

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل آموزش و پرورش استان  تعداد نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی جدید را ۱۸ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد تاکنون ۱۶ هزار و ۸۲۷ نوآموز مورد سنجش قرار گرفتند و هزار و ۲۰۰ نفر باقیمانده اند.

موسوی نژاد افزود: برای نوبت گیری افراد باقیمانده سامانه my.medu.ir از امروز به مدت یک هفته باز است و والدین باید در مهلت تعیین شده برای نوبت گیری سنجش نوآموزان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شرط ثبت نام از نوآموزان ارائه گواهی سنجش است، گفت: از این تعداد تاکنون ۱۵ هزار و ۸۹۱ نوآموز معادل ۸۸ درصد نوآموزان در مدارس پیش ثبت نام کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه نام نویسی نوآموزان از ۱۹ خرداد در استان آغاز شده است، تاکید کرد: براساس ابلاغیه صادر شده، مدارس حق پیش ثبت نام نوآموزانی که سنجش نشدند، را ندارند.

وی با اشاره به اینکه والدین دغدغه ثبت نام در مدارس را نداشته و اطیمنان داشته باشند بهترین مدرسه، نزدیک‌ترین مدرسه است، افزود: آموزگاران پایه اول ابتدایی همه دوره‌های تخصصی اول ابتدایی را فراگرفته و آموزش دیده هستند.

موسوی نژاد  مجموع دانش آموزان مقطع ابتدایی را ۱۰۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۰۱ هزار و ۴۳۰ نفر معادل ۹۵ درصد در مدارس نام نویسی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها