ناوگروه سهند و مکران، چگونه طی ۱۲۷ روز پیچیده‌ترین عملیات دریایی تاریخ کشور را به سرانجام رساندند؟

ناگفته‌‌های بزرگ‌ترین عملیات دریایی ایران

ببینید ا روایتی متفاوت از مرکز سیمرغ نیروی دریایی ارتش در «۲۳۲ روز دور دنیا»

مستند «۲۳۲ روز دور دنیا» به تهیه کنندگی مجید بهرامی‌با حضور چهره‌های شاخص مردمی از شنبه ۳۰ تیرماه مهمان آنتن شبکه یک می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۵۳۳۹
تعداد بازدید : 8

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، پخش مجموعه «۲۳۲ روز دور دنیا» کاری از گروه غیر نمایشی مرکز سیمرغ به آنتن شبکه یک سیما رسید.

۲۳۲روز دور دنیا، روایتی است از ماموریت ۳۶۰ درجه‌ای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا از طریق آب‌های بین المللی که بزرگ‌ترین ماموریت نظامی در تاریخ دریانوردی کشور به لحاظ زمان و مسافت است.

گذر کردن از دو چشم توفان، ثبت رکورد‌های بی نظیر در سطح جهان و پیمودن ۶۵هزار کیلومتر از آب‌های خروشان و خشمگین دنیا چیزی جز تلاش شبانه روزی فرماندهان، افسران و درجه داران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نبوده است که با از خود گذشتگی و تحمل مشکلات بسیاربه این مهم دست پیدا کردند.

مجموعه ۲۳۲ روز دور دنیا، کاری از مرکز سیمرغ معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران به تهیه کنندگی مجید بهرامی و به میزبانی علیرام نورایی است که ۳۰ نفر از مجموع ۳۵۰ نفری که در ماموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی حضور داشتند، از ۳۰ استان کشورانتخاب شده‌اند و هر یک از این دلاورمردان که در بخش متفاوتی از ناوگروه‌ها خدمت می‌کردند، میزبان سه نفر از افراد مورد وثوق استان خود خواهند بود.

هر قسمت این مستند، شامل گشت و گذار میزبان و مهمانان در محل خدمت خود روی ناو، حرکت با قایق بر روی خلیج فارس و در نهایت گپ و گفتی دوستانه با علیرام نورایی است که در استودیویی روی عرشه ناو تهیه و تولید شده است.

پخش این مجموعه مهیج و زیبا از شنبه ۳۰ تیر هرروز حوالی ساعت ۱۸ و تکرار آن ۳۰ بامداد از شبکه یک خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها