«نماینده عزیز سلام» بدون سانسور | تریبون آزاد رادیو اقتصاد برای انتخابات
تهیه کننده برنامه انتخاباتی رادیو اقتصاد مطرح کرد:

«نماینده عزیز سلام» بدون سانسور | تریبون آزاد رادیو اقتصاد برای انتخابات

قدردانی از تیم خبری «تریبون آزاد»

مدیرکل روابط‌عمومی رسانه‌ملی از تیم خبری جریان‌ساز «تریبون آزاد» قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۴۶۴۶۷۰
 
حسین قرایی در آیین تجلیل از تیم‌های خبری جریان‌ساز معاونت سیاسی و قدردانی ویژه از تیم خبری تریبون آزاد اظهار داشت: یکی از رویکردهای محوری و اساسی اداره‌کل روابط‌عمومی در دوران تحول، توجه ویژه به همکاران و مجموعه درون سازمان است.
وی افزود: درهمین راستا وطی دوسال‌و‌اندی اخیر، بالغ‌بر۵۰۰همکار درحوزه‌های مختلف خبری، فرهنگی،هنری و...در اداره‌کل روابط‌عمومی دیدار و از آنها قدردانی کرده‌ایم. والحمدلله این دیدار وقدر‌دانی را در طی سال امتداد داده‌ایم.مدیرکل روابط‌عمومی رسانه‌ملی با بیان این‌که باید حضور حسینی بای و خبرنگارانی شبیه به او که ایثارگرانه تمام زندگی‌شان را صرف سازمان و رسانه می‌کنند را قدر بدانیم، گفت: او در فعالیت‌هایش ویژگی حماسه و شور را توأمان دارد.
قرایی با اشاره به ضرورت اهتمام جدی‌تر بر پرورش ویژندهایی چون حسینی بای درحوزه خبرگفت: او مسیری پر فراز و نشیب را طی کرده و مکتوب کردن تجربیاتش می‌تواند در ماندگار کردن خدمات او مؤثر واقع شود.وی ادامه داد ان‌شاءا...تقدیر در حوزه گروه‌های فعال در انتخابات را در روزهای آتی خواهیم داشت.
درادامه سیدمحمدرضاحسینی بای، خبرنگار خبرگزاری صداوسیمانیز بابیان این‌که نزدیک به ۲۳سال است که در حوزه خبر مشغول به کار بوده‌ام، عنوان کرد: برای نخستین بار درعمر کاری‌ام به‌طور رسمی ازسوی سازمان صداوسیما تقدیرمی‌شوم که برایم ارزشمند است. قدردانی از تلاش همکاران کوشا که همواره در میانه میدان ایستاده‌اند، امری بسیار پسندیده و روحیه‌بخش است.
وی که با ویژه‌برنامه خبری تریبون آزاد در ایام انتخابات به شهرهای مختلفی سفر کرده است تا بتواند سهمی در افزایش مشارکت مردمی در این عرصه مهم سیاسی برداشته باشد در این باره می‌گوید: کار سختی انجام شد؛ چراکه هر تریبون آزاد، حداقل یک هفته هماهنگی و برنامه‌ریزی نیاز داشت. باید در فضای مجازی تبلیغ می‌کردیم و با استانداری و نهادهای مختلف هماهنگ می‌شدیم، البته انتخاب شهرها هم اصول و قاعده داشت.وی افزود: اما در نهایت کار خوبی از آب درآمد و لازم است از تیم همراهم نیز تشکر ‌کنم. ما دلی کار می‌کنیم. جهت‌گیری جناحی و نگاه سیاسی نداریم.در تریبون آزاد هم فقط تشویق مردم برای انتخابات برایمان مهم بود. ازابراز رضایت رهبری از عملکرد رسانه ملی در جریان انتخابات هم خوشحالم که سهم هرچند اندک در افزایش مشارکت مردم در انتخابات داشتیم.
سیدمحمدرضا حسینی بای، ابوالفضل نعیمی، علی لکی، امیرمحمد بگان، مهدی کاویانی‌نیک تیم خبری تریبون آزاد بودند که در این مراسم از تلاش‌های آنها قدردانی شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها